آخرین خبر

هنرمند مطرح، مدالش را به حراج گذاشت + عکس

آوای ایرانیان» «محسن شریفیان» خواننده جنوبی گروه موسیقی لیان بوشهر، آهنگساز، نوازنده سرشناس نی انبان و پژوهشگر، نشان فستیوال جهانى را براى درمان یک نوازنده هرمزگانى به حراج گذاشت.

به گزارش آوای ایرانیان، چند روز پیش شاهد گزارش تصویری خبرنگاران خبرگزاری ایسنا بودیم در خصوص بیماری موسی کمالی (نوازنده جنوی ساز جهله ) که با توجه به بالا بودن هزینه درمان و عمل جراحی ماه هاست با درد دست و پنجه نرم میکند.

در همین راستا محسن شریفیان نوازنده و آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی که برای اجرا در سی و دومین جشنواره جهانی نی انبان به اسپانیا سفر کرده بود ، پس از اجرا و کسب دیپلم افتخار و مدال این رویداد جهانی ، نشان هنری خود را به حراج گذاشت تا سهمی در تهیه هزینه های درمان موسی کمالی نوازنده جنوبی داشته باشد.

محسن شریفیان در اینستاگرام خود چنین نوشت: «مدال سى و دومین فستیوال بین المللى نوازندگان نى انبان جهان.

مى خواهم این نشان، نشانه اى براى قدردانى از دستان هنرمند هرمزگانى، موسى کمالى، سازنده و نوازنده ساز محلى بندرعباسى باشد که متاسفانه این روزها با بیمارى و درد همنوا شده است و سازش، کوک نیست! هزینه درمانى پیش بینى شده، ٢۵ میلیون تومان است.

با این که مى دانم این مدال ارزش مالى ندارد ولى آن را همینجا به حراج مى گذارم و درآمد حاصل از آن را با هزاران آرزوى سلامتى و روزهاى روشن و تسریع پروسه درمانى براى ایشان، تقدیم خواهم کرد.

بازهم با همت و خیرخواهی مردم هنردوست و قدرشناس و هنرمندان متعهد اتفاق های خوبی رغم خواهد خورد.

اما یادمان باشد موسی کمالی تنها یکی از نمادهای دردهای پنهان جامعه فرهنگ و هنر موسیقی نواحی است، جامعه‌ای که علی‌رغم بی‌مهری‌ها، همچنان پویا و اثرگذار است.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرمند مطرح، مدالش را به حراج گذاشت + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید