آخرین خبر

«بلبل گیلان» پس از سالها در ایران آلبوم منتشر می‌کند

آوای ایرانیان: تازه ترین اثر با صدای «ناصر مسعودی» مشهور به بلبل گیلان و تنظیم «مجید درخشانی» با عنوان «حالا چرا»، آخر تیر ماه ۱۳۹۶، روانه بازار موسیقی می شود.

به گزارش آوای ایرانیان»، آلبوم «حالا چرا»، با صدای «ناصر مسعودی» و تنظیم «مجید درخشانی» ۳۰ خرداد ماه سال جاری منتشر می‌شود که این اثر در ژانر موسیقی سنتی ساخته و پرداخته شده است و «ناصر مسعودی»، پیشکسوت و خواننده سرشناس گیلانی، قطعات آنرا به زبان فارسی اجرا کرده است.

قطعات این آلبوم بر سروده هایی از شاعران کهن و معاصر به اجرا در آمده است که ضبط آنها از سال گذشته آغاز شده و در آخرین روز از سومین ماه بهاری در دسترس علاقمندان و موسیقی دوستان قرار خواهد گرفت.

در «حالا چرا» شاهوعندلیبی (نی)، امین گلستانی و آرش سعیدیان (عود)، علیرضا دریایی (ویولن، ویولا و کمانچه)، وصال صالحیان (سنتور)، حمید بهروزی‌نیا و عبدالرضا جلالی (تار)، آرش سعیدیان (سازهای کوبه‌ای) و نیلوفر محسنی (تنبک)، مهرداد ناصحی و فائضه کامیاب (همخوانان) به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین علیرضا نکولعل، مدیریت صدا و میکس و نفیسه افشاری، مدیریت اجرایی این اثر را بر عهده داشته اند.

«ناصر مسعودی» قدیمی‌ترین خواننده اشعار گیلکی در قید حیات است که از او آثار ماندگاری چون میرزا کوچک‌خان (چقدر جنگلا خوسی)، کوراشیم و بنفشه گل تا کنون منتشر شده‌است.

شایان ذکر است، بجز آلبوم «حالا چرا»، که ۳۰ خرداد ماه منتشر خواهد شد، آلبوم «خورشید خانوم» با آهنگسازی «مسعود لاهیجی» و صدای «ناصر مسعودی» در دست تولید می باشد که به زبان گیلکی خوانده شده است. اشعار این آلبوم تماماً از سروده‌های زنده یاد «شیون فومنی» است و قرار است طی سال جاری، روانه بازار گردد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بلبل گیلان» پس از سالها در ایران آلبوم منتشر می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید