آخرین خبر

آشوب چارتار در شمال

آوای ایرانیان: گروه “چارتار” در کنسرت پیش روی خود آثاری از جمله “باران تویی” و “آشوبم” را در شهر گرگان روی صحنه می‌برد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی “چارتار” در جدیدترین سری فعالیت‌های خود با طرفدارانش در گرگان دیدار می‌کند.

گروه “چارتار” در کنسرت پیش روی خود با منتخبی از قطعه‌های دو آلبوم “باران تویی” و “جاده می‌رقصد” روی صحنه می‌رود و علاوه بر قطعه‌های این دو آلبوم، گلچینی از آثار پرطرفدار خود را اجرا می‌کند.

گروه

چارتار در زمره نخستین گروه‌هایی است که موسیقی تلفیقی را به گونه‌ای متفاوت و به شیوه‌ای جذاب به مخاطبانش عرضه کرد و همین موضوع باعث شد از ابتدای فعالیت خود شمار زیادی از علاقمندان موسیقی را به سوی خود جذب کند.

این گروه موسیقی تلفیقی در کارنامه فعالیت‌های خود سابقه اجرا در جشنواره موسیقی فجر را دارد و این کنسرت از جمله اجرا‌های پرطرفدار جشنواره محسوب می‌شود.

قطعه‌های اولین آلبوم  گروه چارتار به گونه‌ای است که باید با لحن مربوط به خود خوانده شود وگرنه ممکن است مخاطبان در لحظه اول حس و مفهوم لازم را از این اثر دریافت نکنند.

گروه “چارتار” در سال ۱۳۹۰ تشکیل شد. این گروه در سال ۱۳۹۲ نخستین آلبوم و در سال ۱۳۹۴ دومین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کرد.

گروه
“آشوبم” که نخستین قطعه از آلبوم “باران تویی” به شمار می‌رود، مشهورترین و پرطرفدارترین قطعه گروه “چارتار” است که مخاطبان برای شنیدن آن در هر کنسرت لحظه شماری می‌کنند.

آلبوم جدید گروه چارتار از ۹ قطعه به نام‌های لیلاچه، آسمان هم زمین می‌خورد، ببر، جاده می‌رقصد، حضوری اتفاقی، هیچ در هیچ، من دهانم، غزل نشد و دریچه تشکیل شده است.

گروه چارتار  ۲۲ و ۲۳ تیر در چهار نوبت و در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان روی صحنه می‌رود.

منبع: میزان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آشوب چارتار در شمال”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید