آخرین خبر

غول‌های موسیقی در شهرستان‌ها، خوانندگان پاپ در تهران! + عکس

در حالی که ساکنین بوشهر، بندرعباس و خرم‌آباد می‌توانند در فاصله روزهای ۲۴ تا ۳۰ آذر به تماشای کنسرت کیهان کلهر و همایون شجریان بنشینند، ساکنین تهران می‌توانند شب یلدا را با حمید حامی بگذرانند.

نرگس کیانی: اگر بخواهید از امروز چهارشنبه ۲۴ آذر تا سه‌شنبه هفته بعد ۳۰ آذر در تهران به کنسرت بروید شاهد برگزاری کنسرت موسیقی پاپ، راک، کنسرت ارکسترال و کنسرت سنتی خواهید بود.

در این یک هفته ۱۵ کنسرت هم در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد. در این میان کنسرت بیست و چهارم آذر  کیهان کلهر در بوشهر و اجرای روز ۲۷ آذر او در بندرعباس و کنسرت ۲۴ آذر همایون شجریان در خرم‌آباد از اتفاقاتی است که می‌توان از آن با عنوان حضور غول‌های موسیقی در شهرستان‌ها یاد کرد.

علاقه‌مندان به موسیقی که ساکن تهرانند هم در کنار گزینه‌های متعددی که پیش رو دارند، می‌توانند شب یلدا را مهمان حمید حامی و کنسرت او با عنوان «یلدای حامی» در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در تالار وحدت باشند.

کنسرت‌های پاپ و راک

اِمو بند
کنسرت اِمو بند روز چهارشنبه ۲۴ آذر در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیتی مابین ۷۰ تا ۸۵ هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

اِمو بند متشکل از افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی است که با انتشار تک آهنگ‌هایی در فضای مجازی شناخته شدند و نخستین کنسرت‌شان را در جشنواره موسیقی نارنجستان که شهریور سال جاری برگزار شد روی صحنه بردند.

این سه خواننده پاپِ متولد دهه هفتاد، اوایل کار اسم‌هایی جدا از اسم‌های اصلی خود به عنوان اسم هنری انتخاب کرده بودند و با کنار هم گذاشتن حروف اول آن اسم‌ها، اِمو را انتخاب کردند.

رضا مهاجر
کنسرت آذری- فارسی رضا مهاجر روز چهارشنبه ۲۴ آذر ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه برگزار خواهد شد.

کف قیمت بلیت کنسرت رضا مهاجر ۵۰ و سقف آن ۸۰ هزار تومان است.

سیامک عباسی
سیامک عباسی روز پنجشنبه ۲۵ آذر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

اولین آلبوم سیامک عباسی با عنوان «خوشبختیت آرزومه» ۱۷ شهریور ۹۵ به بازار آمد و این خواننده پاپ پس از مدت‌ها انتظار ۲۹ شهریور سال جاری روی صحنه رفت. او که چند سالی تصویری از خود ارائه نداده بود، در اولین اجرای زنده از چهره‌اش هم رونمایی کرد.

اشوان
اشوان شنبه ۲۷ و یکشنبه ۲۸ آذر هر روز در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با بهای بلیت ۵۵ تا ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه خواهد رفت.

اشکان خدابنده معروف به اشوان که هنوز آلبومی منتشر نکرده است اولین کنسرت خود را ۲۴ شهریور سال جاری برگزار کرد.  او سه شب بعد در تاریخ ۲۷ شهریور بار دیگر روی صحنه رفت و با برگزاری آخرین شب کنسرتش پیش از آغاز ماه محرم در چهارم مهر سال جاری در عرض ۱۰ روز، پنج سانس کنسرت در تهران برگزار کرد.

نخستین آلبوم رسمی اشوان «بهت مریضم» نام دارد که گفته می‌شود پیش از کنسرت ۲۷ و ۲۸ آذر او توسط شرکت آوای دوران و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی منتشر خواهد شد.

سبحان اکرامی
در این کنسرت که روز یکشنبه ۲۸ آذر ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود خواننده و سرپرست گروه سبحان اکرامی است.

سبحان اکرامی یکی از گویندگان رادیو ورزش است و از سال ۸۴ همکاری‌اش با این رادیو را آغاز کرد. از جمله مهمترین برنامه‌هایی که سبحان اکرامی به عنوان گوینده اجرا کرده است «رادیو ورزش با شما»، «جهان ورزش‌های رزمی»، «جهان دوچرخه‌سواری»، «یک نفس تازه»، «پنجره‌ای رو به شب» و «صبح و ورزش» بوده است.

کنسرتِ ۲۸ آذرِ سبحان اکرامی با رونمایی و اجرای کامل نخستین آلبوم این خواننده با نام «نفس من» به آهنگسازی سهند مهدیزاده همراه است. بهای بلیت این کنسرت ۸۰ و ۹۰ هزار تومان است.

رستاک حلاج
رستاک حلاج روز دوشنبه ۲۹ آذر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

رستاک حلاج که با تک آهنگ‌هایی چون «ته‌سیگار»، «پاییز سال بعد»، «جوون‌مرگ» و… به موسیقی پاپ معرفی شد شهریور سال گذشته برای نخستین بار به صورت غیر رسمی در تالار خلیج‌فارس تهران روی صحنه رفت. او همچنین اسفند ۹۴ نخستین آلبوم خود با نام «پاییز سال بعد» را روانه بازار کرد.

تهیه‌کننده کنسرت رستاک حلاج، شرکت آوای باران به مدیریت منوچهر حسنی است. حسنی پیش از این در مورد این کنسرت گفته بود: « این اولین اجرای رسمی رستاک حلاج است و پس از مدت‌ها توانستیم مجوز برگزاری کنسرت او را بگیریم. او تمامی تک‌آهنگ‌هایی که قبلاً منتشر کرده بود و همه کارهای آلبومش را در این کنسرت می‌خواند.»

بهای بلیت کنسرت رستاک حلاج مابین  ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

حمید حامی
حمید حامی در آخرین روزهای پاییز،  ۲۹ و ۳۰ آذر برابر با شب یلدا در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

حمید حامی پیش از این در مورد این کنسرت که عنوان آن «یلدای حامی» است گفته بود: «ما نمی‌توانیم در محل اجرای برنامه خوراکی‌های شب یلدا پخش کنیم اما می‌توانیم حال و هوا و احساس شب یلدا را به مخاطبان انتقال دهیم. من قطعه‌ای به نام «شب یلدا» دارم که حتما آن شب اجرایش خواهم کرد. در طراحی‌ها هم از گرافیست‌هایی که با آن‌ها همکاری کرده‌ام، خواهش کردم المان‌هایی را که با شب یلدا مرتبط هستند به من معرفی کنند تا بتوانم در طراحی دکور از آن‌ها استفاده کنم.»

قیمت بلیت کنسرت او که هر روز در یک نوبت در ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد شد از ۵۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

سعید پورسعید
سالن همایش هتل ارم روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۱ میزبان سعید پورسعید خواننده پاپ خواهد بود.

حدود ۲۰ سال پیش قطعه‌ای بندری در فضایی شاد، در سراسر ایران دست به دست گشت و به عنوان هیت‌ترین قطعه موسیقی سال شناخته شد. «تو مثل گلی» عنوان این اثر بود که با صدای سعید پورسعید پخش شد.

او چند سال بعد به جرگه خوانندگان مجاز پیوست و تا امروز بیش از پنج آلبوم پاپ روانه بازار کرده است. خواننده‌ای که سال‌هاست روی صحنه نرفته است و حال بازگشتی دوباره پس از سال‌ها غیبت دارد، در آخرین روز پاییز ۹۵ در سالن همایش هتل ارم با قیمت بلیتی مابین ۶۵ تا ۱۲۰ هزار تومان اجرای زنده خواهد داشت.

اشکان خطیبی
اشکان خطیبی روز شنبه ۲۰ آذر در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در تماشاخانه خصوصی تئاتر مستقل تهران و در قالب سومین دوره پروژه موسیقایی- نمایشی «شب شنبه‌ها» روی صحنه رفت.

«شب شنبه‌ها» پروژه‌ای است به مدیریت رضا دادویی (مشاور اجرایی مستعفی بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی و سرپرست سابق تالار حافظ) که اشکان خطیبی در سومین دوره آن به اجراى آثارى از رولینگ استونز، پینک فلوید، بیتلز، دورز و به بررسی تاثیر موسیقى راک بر طراحى و ایده‌پردازى پرداخت.

خطیبی در بخش‌هایی از این اجرا با ماسکی بر صورت روی صحنه رفت تا کامل‌کننده پرفورمنس گروهش در بازسازی آثار بزرگان راک جهان باشد.

کنسرت اشکان خطیبی با عنوان «قلم را بچرخان (rock the pen ) » روز چهارشنبه ۲۴ آذر در دو نوبت ۲۰:۳۰ و ۲۲ مجددا در سالن پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

کاوه دولت‌نیا
تالار ایوان شمس واقع در تقاطع خیابان جلال آل‌احمد و کردستان روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۰ شاهد اجرای کنسرت گروه کاوه دولت‌نیا خواهد بود.

کاوه دولت‌نیا موزیسین و خواننده سبک راک سال ۹۳ نخستین آلبوم خود با نام «گل مرداب» را منتشر و دوم مهر ماه سال جاری در نخستین کنسرت خود گلچینی از قطعات این آلبوم را در برج آزادی تهران اجرا کرد.

پیش از این کاوه دولت نیا در مورد این کنسرت گفته بود: «در این کنسرت ۱۳ قطعه اجرا می‌کنیم که شامل ۱۰ قطعه از آلبوم «گل مرداب» و سه تک آهنگِ تاکنون منتشر نشده است.»

همایون مجدزاده، از موزیسین‌های باسابقه و سرپرست گروه کهت‌مَیان که میکس و مستر اولین آلبوم این خواننده با نام «گل مرداب» را بر عهده داشت قرار است برای اولین ‌بار در طی چندین سال فعالیت هنری خود، در این کنسرت باکلام فارسی به عنوان نوازنده حضور داشته باشد.

دولت‌نیا درباره حضور مجدزاده گفته بود: «همایون مجدزاده در سه قطعه ما را همراهی می‌کند و به عنوان نوازنده روی صحنه حضور خواهد داشت. حضور در کنار استادم روی استیج می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین خاطرات فعالیت هنریم شود.»

کنسرت ۲۵ آذرِ گروه کاوه دولت‌نیا با حضور افتخاری همایون مجدزاده با بهای بلیت ۵۵ و ۶۰ هزار تومان برگزار خواهد شد.

گروه گره
گروه گره روز دوشنبه ۲۹ آذر و جمعه سوم دی ساعت ۱۹:۳۰ در سالن برج آزادی روی صحنه خواهد رفت.

بلیت‌های هر دو روز گروه گره با بهای ۶۰ و ۷۰ هزار تومان، تمام یا اصطلاحا sold out شده است.

این گروه موسیقی راک در اولین اجرای زنده خود به سرپرستی شهروز گودرزی و خوانندگی او به همراه هادی کیانی روزهای هشتم و نهم مهرماه سال جاری در همین سالن روی صحنه رفت.

کنسرت‌های ارکسترال

ارکستر و کر بل کانتو
کنسرت ارکستر و کر بل کانتو روز چهارشنبه ۲۴ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت ارکستر و کر بل کانتو با رهبری نیما پناهی‌ها و با حضور فراز عقیلی پیانیست، امین غفاری کنسرت مایستر و سولیست، امین عطایی نوازنده ویولن، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، یاسمن کوزه‌گر نوازنده ویولنسل و هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس برگزار خواهد شد.

بل کانتو که نام این ارکستر و گروه کر است، اصطلاحی ایتالیایی به معنی آواز زیبا و سبکی مخصوص بهترین ملودی‌نویسان و بزرگ‌ترین اپرانویسان تاریخ ایتالیا بوده است.

نیما پناهی‌ها پیش از گفته بود: «عنوان پروژه جدید ارکستر بل‌کانتو، «نبض آواز» است که بر اساس شور و اشتیاق مخاطبان و نیز جذابیت اجرای اُپراهای ایتالیایی به این عنوان نامگذاری شده است.»

بهای بلیت کنسرت ارکستر و کر بل کانتو بین ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

آنسامبل نیواک
کنسرت آنسامبل نیواک پنج‌شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ آذر هر روز در یک نوبت ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود. سقف قیمت بلیت این کنسرت ۵۰ و کف آن ۷۰ هزار تومان است.

کنسرت آنسامبل نیواک با عنوان «گفتاگوی» با تهیه‌کنندگی موسسه نغمه سازخانه طهران، نوازندگی خواهران زربخش و اجرای آثار ۱۱ آهنگساز معاصر روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت، آثاری از ۹ آهنگساز معاصر ایرانی و دو آهنگساز معاصر ایتالیایی برای دونوازی ویلن و ویلنسل اجرا خواهد شد.

در ترکیب نیواک همچون گذشته، گلریز زربخش نوازنده ویلن و ژابیز زربخش نوازنده ویلنسل خواهند بود.

موسیقی ایرانی، سنتی و نواحی

گروه کاویان
گروه کاویان روز پنج‌شنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در یک نوبت کنسرت «آرش کمانگیر» را با قیمتی بین ۵۵ تا صد و پنج هزار تومان در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

راوی این کنسرت استاد امیر صادقی، خواننده آن مصطفی مداحی، هم‌آوا هوروش خلیلی و آهنگساز، تنظیم‌کننده و سرپرست گروه حمید سلطانیه هستند.

پرواز همای
پرواز همای جمعه ۲۶، شنبه ۲۷ و یکشنبه ۲۸ آذر هر روز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

گروه مستان به سرپرستی پرواز همای که ایام تعطیلات موسیقی در ایران را در ماه‌های محرم و صفر با چند اجرای مختلف در آمریکا پشت سر گذاشت، کنسرت زمستانی خود را از ۲۶ آذر در تالار وحدت آغاز خواهد کرد.

همای پیش از این درمورد این اجراها  گفته بود: «این سری از اجراها را «خبر به دورترین نقطه جهان برسد» نام‌گذاری کردیم. این اسم با توجه به شعری از زنده‌یاد نجمه زارع انتخاب شد که در تور آمریکا هم اجرا شد و دوست دارم جهت معرفى او این آواز و روایت به گوش همه برسد.»

نجمه زارع غزل‌سرای جوان معاصر سال ۱۳۸۴ بر اثر اشتباه پزشکی درگذشت. بلیت‌فروشی کنسرت پرواز همای از طریق سامانه «۸۴۲۰۰» انجام می‌شود.

گروه محلی کالیوه (کردی، لری، آذری، استانبولی)
روز شنبه ۲۷ آذر گروه محلی کالیوه در یک نوبت ساعت ۱۸ در تالار وحدت با بهای بلیت ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان روی صحنه خواهد رفت.

گروه کالیوه یک گروه موسیقی سنتی ایرانی به سرپرستی سارا احمدی است که از سال ۹۰ شروع به فعالیت کرد. در کنسرت ۲۷ آذر این گروه با عنوان «نغمه‌های مشرق زمین» ۱۵ نغمه از کشورهای آسیایی اجرا خواهد شد.

تنبورنوازان شاخوه شین
کنسرت تنبورنوازان شاخوه شین (موسیقی مقامی و کردی) روز دوشنبه ۲۹ آذر یک نوبت در ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

این گروه فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه موسیقی مقامی تنبور و موسیقی کردی آغاز کرد. اعضای اصلی این گروه از پنج نوازنده تنبور که از شاگردان استاد علی‌اکبر مرادی هستند و دو نوازنده کوبه‌ای تشکیل شده است.

بهای بلیت این کنسرت ۶۰ هزار تومان است.

گروه نیستان
تالار رودکی روز دوشنبه ۲۹ آذر ساعت ۲۰ میزبان کنسرت موسیقی ایرانی گروه نیستان خواهد بود. آهنگساز این کنسرت کورش متین و هم‌خوانان آن مصطفی حامدی، مهسا دامرودی و نازنین تن‌ساز هستند.

بهای بلیت کنسرت گروه نیستان ۵۰ و ۷۰ هزار تومان است.

به همین سادگی ۲
کنسرت موسیقی به همین سادگی ۲ روز سه‌شنبه سی‌ام آذر در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ در تالار رودکی روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت  به همان سادگی ۲ با حضور نگین سریر، نیلوفر ابراهیمی، مزدا انصاری و مسعود یکتا به هم‌نوازی پیانو، فلوت، آواز و باز‌خوانی آثاری از بزرگان موسیقی ایران همچون جواد معروفی، مجید وفادار، نصراله زرین‌پنجه، علی‌اکبر شیدا، همایون خرم، دکتر محمد سریر و انوشیروان روحانی می‌پردازد.

بهای بلیت این کنسرت بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است.

کنسرت‌های بیرون از تهران

محسن یگانه-اراک-آمل
محسن یگانه پس از کنسرت دوازدهم و سیزدهم آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، و کنسرت سه‌شنبه ۲۳ آذر در دو نوبت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مجتمع فرهنگی ستارگان

روز دوشنبه ۲۹ آذر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن اریکه آریایی (آمل) با بهای بلیتی بین ۷۵ تا ۹۰ هزار تومان روی صحنه خواهد رفت.

کیهان کلهر-بوشهر-بندرعباس
با تمام شدن بلیت‌های کنسرت روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ِ کیهان کلهر در بوشهر، اجرای او برای یک روز دیگر تمدید شد.

کیهان کلهر پس از اجرای پرمخاطبش در تالار وحدت با حضور اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذر، تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را در خارج از تهران آغاز کرد و اولین شهری که در آن اجرا داشت شیراز بود.

«پردگیان باغ سکوت» پس از این که روزهای ۲۰، ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس روی صحنه رفت، چهارشنبه ۲۴ آذر در یک نوبت ساعت ۲۰ مهمان سالن سینما شهید آوینی بوشهر می‌شود. بهای بلیت کلهر در بوشهر ۴۵ تا ۸۰ هزار تومان است.

کلهر پس از اجرای بوشهر، روز شنبه ۲۷ آذر ساعت ۲۰ در تالار آوینی بندرعباس روی صحنه می‌رود.

«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر همراه علی بهرامی‌فرد نوازنده سنتور، هادی آذرپیرا نوازنده تار و نوید افقه نوازنده تمبک بود که اردیبهشت و خرداد امسال روی صحنه رفت و اکنون در شیراز، بوشهر، بندرعباس، اردبیل، رشت و چند شهر دیگر اجرای می‌شود. این کنسرت دی ماه نیز میزبان علاقه‌مندان در تالار وحدت خواهد بود.

کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌هایی رایگان در مناطق محروم کشور هم برگزار کند. او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای مورد اشاره به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.

همایون شجریان-خرم آباد 
سالن خانه کشتی خرم آباد روز چهارشنبه ۲۴ آذر در دو نوبت ۱۸ و ۲۱:۳۰ میزبان همایون شجریان خواهد بود. بهای بلیت کنسرت شجریان بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

پیش از این امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان گفته بود: «به همت انجمن موسیقی لرستان کنسرت «هوای گریه» به خوانندگی همایون شجریان ۲۴ آذر در خرم‌آباد برگزار می‌‌شود.»

گروه رستاک-بندرعباس
گروه رستاک روز چهارشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۸ در تالار آوینی بندرعباس روی صحنه خواهد رفت.

رستاک که فعالیت خود را از تابستان ۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی آغاز کرد طی دو دهه اخیر سه آلبوم موسیقی نواحی منتشر کرده است.

گروه سون- منطقه آزاد انزلی
گروه سون (هفت) روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۰ در سالن مرکز همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه می‌رود.

بهای بلیت کنسرت گروه سون با حضور امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی بین ۴۵ تا ۹۰ هزار تومان است.

چارتار – زنجان
گروه چارتار روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت  ۲۱ و روز جمعه ۲۶ آذر ساعت ۱۸ در سالن هلال احمر زنجان روی صحنه خواهد رفت.

بهای بلیت کنسرت گروه چارتار بین ۴۵ تا ۷۵ هزار تومان است.

علی زند وکیلی- رامسر
هتل بزرگ رامسر روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۱ میزبان علی زند وکیلی خواهد بود. بلیت این کنسرت بین ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

میثم ابراهیمی-متل قو
روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۱ میثم ابراهیمی در مجتمع الماس خاورمیانه (متل قو) روی صحنه می‌رود.

بهای بلیت کنسرت خواننده آلبوم‌هایی هم چون «نبض» و «تگرگ»، بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

نخستین کنسرت میثم ابراهیمی دی ماه سال گذشته در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

گروه ترنگ-کرمانشاه 
گروه ترنگ روز جمعه ۲۶ آذر ساعت ۱۹ در تالار انتظار کرمانشاه روی صحنه می‌رود. بهای بلیت کنسرت کردی گروه ترنگ به سرپرستی برزو امیری و خوانندگی مجتبی عسگری و جواد حسینی  ۲۵ تا ۷۰ هزار تومان خواهد بود.

گروه سماعیان-اراک 
گروه سماعیان روز جمعه ۲۶ آذر ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی ستارگانِ اراک روی صحنه می‌روند.

سرپرست این گروه عباس رهبرنیا است و با بهای بلیتی بین ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان به اجرای قطعات فلکلوریک نواحی مختلف ایران خواهند پرداخت.

وحید تاج- بندرعباس
وحید تاج روز جمعه ۲۶ آذر ساعت ۱۹ در تالار آوینی بندرعباس روی صحنه می‌رود.

کنسرت وحید تاج با همراهی گروه گردون اجرا خواهد شد.

علیرضا قربانی-سمنان
علیرضا قربانی روز شنبه ۲۷ آذر ساعت ۲۱ در سالن هلال‌احمر سمنان روی صحنه می‌رود. بهای بلیت کنسرت او بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

منبع: خبرآنلاین

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “غول‌های موسیقی در شهرستان‌ها، خوانندگان پاپ در تهران! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید