آخرین خبر

آقای بازیگری که فقط نقش اصلی بازی میکند + عکس

بازیگر «محمد رسول‌الله(ص)»: جز نقش اصلی نقش دیگری بازی نمی‌کنم

فرهنگ > سینما – میزان نوشت: داریوش فرهنگ گفت: به مدت یکسال تمام مشغول فیلمبردای سریال خوب «در جستجوی آرامش» بودم که فیلمبرداری این اثر تا سه روز دیگر به پایان رسیده و پخش آن از پنجشنبه آغاز شده است.

داریوش فرهنگ در خصوص کم‌کاری‌های اخیر خود در عرصه سینما گفت: من اتفاقاً کم‌کار نیستم. شاید در عرصه کارگردانی سینما کمتر کار کنم که آن هم دلایل خودش را دارد اما این سالها بیشتر به بازی در سینما و تلویزیون مشغول بوده‌ام.

وی درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری افزود: به مدت یکسال تمام مشغول فیلمبردای سریال خوب «در جستجوی آرامش» بودم که فیلمبرداری این اثر تا سه روز دیگر به پایان رسیده و پخش آن از پنجشنبه آغاز شده است.

بازیگر فیلم «محمد رسول الله(ص)» درباره مضمون این سریال ادامه داد: این اثر سریالی اجتماعی با موضوعی جذاب و بسیار به روز است. من پیشنهاد می‌کنم که حتماً این سریال دیده شود زیرا توسط گروهی بسیار حرفه‌ای و با شور و انرژی فراوانی تولید شده است. در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارم. کلاً من به جز نقش اصلی نقش دیگری را بازی نمی‌کنم.

فرهنگ درباره بازگشت خود به سینما خاطرنشان کرد: سینمای این روزها باب میل من نیست و سناریوی خوبی هم برای کارگردانی به من پیشنهاد نشده است. بعد از این همه سال دلم می‌خواهد کار خوبی را انجام دهم و باری به هر جهت فیلم نسازم و فیلمی بسازم که مورد سلیقه و اندیشه من باشد. در حال حاضر چندین طرح سینمایی را در دست دارم که اگر فرصتی پیش بیاید به ساخت آنها فکر خواهم کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آقای بازیگری که فقط نقش اصلی بازی میکند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید