آخرین خبر

اعلام آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز ۲۶ مرداد ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۳ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۷۲۵ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۲۷۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «ژنرال مجهول» به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی که از روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفته، با مجموع ۲۹ اجرا و ۲ هزار و ۴۳۲ تماشاگر با فروشی معادل ۲۲۲ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی وحید منتظری نیز که از ۲۲ تیر ماه اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده با مجموع ۲۶ اجرا و ۲ هزار و ۹۷۵ تماشاگر به فروشی معادل ۳۰۷ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان رسیده و تا ۳ شهریور ماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

نمایش «هیدن (پنهان)» به کارگردانی کوروش شاهونه نیز که از ۲۷ تیر ماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۳۹ اجرا و جذب ۳ هزار و ۶۴۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۴۰۵ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان دست پیدا کرده و تا ۳ شهریور ماه روی صحنه خواهد بود.

نمایش «ساپو» به کارگردانی محمدامین سعدی نیز که از روز ۱۶ مرداد ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفته، تا روز ۲۷ مرداد ماه با مجموع ۱۰ اجرا، توانسته ۶۶۴ تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل ۶۴ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیر ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته است؛‌ با مجموع ۲۹ اجرا و حضور ۷۵۶ تماشاگر به فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود ادامه دهد.

نمایش «پرده در پرده» به کارگردانی رویا اسدی هم که از تاریخ ۱۰ مرداد ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان رو صحنه رفته است؛ با مجموع ۱۶ اجرا و حضور ۴۲۷ تماشاگر (احتساب بلیت تخیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۴ میلیون و ۲۶ هزار و چهارصد تومان دست یافت.

نمایش «شب روی سنگ فرش خیس» نیز به کارگردانی میکاییل شهرستانی که از ۹ مرداد در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است؛ با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان با مجموع ۱۶ اجرا و حضور ۸۸۶ نفرتماشاگر (احتساب بلیت تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۷۱ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان دست یافت.

تالار هنر به دلیل ایمن سازی سالن اجرا ندارد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید