آخرین خبر

«گذشتن و رفتن پیوسته» بمرانی در برج میلاد

آوای ایرانیان: گروه «بمرانی» پس از انتشار آلبوم جدیدش، هفته پایانی تیرماه در یکی از سالن‌های بزرگ پایتخت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، اعضای این گروه بعد از کنسرت‌هایی که در جشنواره موسیقی فجر و عید نوروز روی صحنه بردند، قرار است ۲۱ تیرماه کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» را برای اولین‌بار در سالن برج میلاد تهران برگزار کنند.

بهزاد عمرانی – خواننده این گروه – درباره اجرای پیش‌رو، گفت: این برنامه مفصل‌ترین اجرای بمرانی تا این لحظه (که نزدیک به ۱۰ سال از تولد گروه می‌گذرد) خواهد بود. به این ترتیب قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» و منتخبی از قطعات سایر آلبوم‌های بمرانی و علاوه بر آن، قطعات جدیدی را هم اجرا خواهیم کرد. در این کنسرت مانند بیشتر اجراهای‌مان، برنامه‌های ویژه‌ای به لحاظ نور و تصویر خواهیم داشت و قرار است اتفاقات جذابی در اجرای‌مان داشته باشیم.

اجرای این گروه در برج میلاد تهران در حالی رخ می‌دهد که تا کنون فقط برخی گروه‌های معدود موسیقی تلفیقی موفق به برگزاری کنسرت در این سالن شده‌اند و اغلب آن‌ها در سالن‌های کوچک پایتخت روی صحنه می‌روند.

عمرانی با بیان این‌که طی این سال‌ها آهسته و پیوسته پیش رفته و ذره ذره مخاطبان خود را افزایش داده‌اند، اظهار کرد: اجرا در برج میلاد، تحولی مهم در بمرانی و شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های ما خواهد بود. یکی از مهمترین کارهایی که در طول فعالیت خود انجام داده‌ایم، این است که همواره تلاش کرده‌ایم بدون وا دادن به مسیر متعارف، سعی کنیم با خروجی و عملکرد متفاوت در گسترش ذائقه شنیداری روز موثر باشیم. خوشحالیم که الان هم نتیجه‌اش این شده که با همراهی و حمایت مخاطبان بتوانیم این موسیقی غیرپاپیولار را به سالنی با گنجایش برج میلاد ببریم.

بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار)، مانی مزکی (ساز دهنی، یوفونیوم و ترومبون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ترومپت)، کیارش عمرانی (باس و کنترباس)، آرش عمرانی (آکاردئون، کیبورد و پیانو) و سالار اصغری (درامز) اعضای گروه بمرانی در این کنسرت خواهند بود و احتمالا مانند اجرای قبل، دو نفر از اعضای گروه «پالت» یعنی مهیار طهماسبی (ویلنسل) و سردار سرمست (ترومپت) نیز آن‌ها را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» چهارشنبه ۲۱ تیر، ساعت ۲۲ در سالن برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«گذشتن و رفتن پیوسته» بمرانی در برج میلاد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید