آخرین خبر

بندرعباس از حامی، سامان جلیلی و کاوه یغمایی میزبانی می‌کند + عکس

آوای ایرانیان: سامان جلیلی»، «حمید حامی» و «کاوه یغمایی» سه خواننده شناخته شده موسیقی پاپ و راک کشورمان، در نیمه اول از مرداد ماه سال جاری، میهمان هواداران خود در بندرعباس خواهند بود.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت های سه خواننده شناخته شده کشورمان، «سامان جلیلی»، «حمید حامی» و «کاوه یغمایی»، طی چند تاریخ، در «تالار شهید آوینی» شهر بندرعباس، بروی صحنه می رود.

«سامان جلیلی»، اولین میهمان هنردوستان بندر عباسی می باشد که کنسرتی در قالب یک اجرای خیریه و به همت شرکت «هنرمندان خاک جنوب»، بروی صحنه خواهد برد. این کنسرت در تاریخ ۴ مرداد ماه برگزار می گردد.

کنسرت «حمید حامی» نیز دو روز بعد، یعنی در تاریخ ۶ مرداد ماه سال جاری، در این مجموعه فرهنگی به اجرا در خواهد آمد و در تاریخ ۱۲ مرداد ماه، «کاوه یغمایی» به همراه گروهش به هنرنمایی خواهد پرداخت که هر دو اجرای حامی و یغمایی، برای اولین بار در شهر بندرعباس برگزار می گردد و بی شک، بازتابهای فراگیر و غافلگیر کننده ای به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است که خرید بلیتهای همگیِ این کنسرتها را می توان از طریق سامانه www.mousika.ir پیگیری کرده و نسبت به حضور در این اجراها اقدام نمود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بندرعباس از حامی، سامان جلیلی و کاوه یغمایی میزبانی می‌کند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید