آخرین خبر

بازیگرزن «حریم سلطان» در فیلم جدید اصغر فرهادی + عکس

آوای ایرانیان: براساس اطلاعات تازه‌ای که طی روزهای اخیر در صفحه IMDB فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان «پروژه بی‌نام اصغر فرهادی» درج شده، ظاهرا یک بازیگر دیگر هم به این محصول بین‌المللی پیوسته است. سعادت آکسوی بازیگر سرشناس اهل ترکیه همراه پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین نقش‌های اصلی فیلم را ایفا می‌کنند.

نکته جالب سابقه این بازیگر مشهور ترک است. آکسوی قبلا در فیلم «تخم مرغ» ساخته سمیح کاپلان‌اوغلو، سریال پربیننده «حریم سلطان» و چندین پروژه بین‌المللی دیگر حضور داشته.

این پروژه که بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار هزینه دارد، حاصل همکاری فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود. الکساندر ماله‌گی از کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلم»، آلوارو لونگوریا از کمپانی اسپانیایی «استالوارتس مورنا فیلم» و آندریا اوچیپنتی از کمپانی ایتالیایی «لاکی رد» فیلم فرهادی را تهیه خواهند کرد.

فرهادی فیلمنامه این اثر را هم مانند گذشته ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای پرتماشاگرترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها  می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

هم‌چنین با وجود تغییر در کمپانی سازنده، پدرو آلمودوار هنوز تهیه‌کننده فیلم است. خوزه لوییس آلکائینه همکار قدیمی آلمودوار در فیلم‌هایی چون «بازگشت» و «با او حرف بزن» فیلمبرداری کار را بر عهده دارد و سونیا گرانده طراح لباس فیلم هم در پروژه‌هایی چون «نیمه شب در پاریس» و «خولیتا» حضور داشته است.

با وجود آن که اکثر عوامل را سینماگران سرشناس اسپانیایی تشکیل داده اند و فیلم هم در مادرید جلوی دوربین خواهد رفت، پروژه جدید اصغر فرهادی به‌عنوان محصول مشترک فرانسه و اسپانیا معرفی شده است.

فیلم جدید فرهادی به زبان اسپانیایی و انگلیسی ساخته می‌شود و سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. احتمالا اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده خواهد بود.

منبع: دیباجه

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگرزن «حریم سلطان» در فیلم جدید اصغر فرهادی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید