آخرین خبر

معرفی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

آوای ایرانیان: سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: با احتساب فروش شب گذشته، فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» با عبور از ۲۰ میلیارد تومان، رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را ثبت کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر ۲» گفت: فروش مکانیزه فیلم هم اینک ۱۹ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان است که این رقم تمام سالن های سینما را در بر نمی گیرد و ظرف روزهای آتی نیز فروش مکانیزه فیلم از ۲۰ میلیارد عبور می کند.

وی ادامه داد:فروش فیلم با احتساب سالن هایی که به سیستم مکانیزه مجهز نیستند تا شب گذشته به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسید. که رقم فروش سینمای ایران با این رقم جابجا شد و متعلق به فیلم «سامان مقدم» است.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: امیدوارم در همین امسال و با استقبال مخاطبان دیگر آثار سینمایی بتواند این رقم فروش را جابجا کرده و رکورد تاریخ فروش سینمای ایران را از آن خود کنند. زیرا سینمای ایران پتانسیل خوبی برای اقبال مخاطبان دارد و امیدوارم بتوانیم شاهد فیلم های پرفروش در ماه های باقیمانده سال باشیم و بیشترین مخاطب را به سالن سینما بکشانیم .

بنابراین گزارش، «نهنگ عنبر» با پشت سر گذاشتن فروش فیلم «گشت ۲» اولین فروش۲۰ میلیاردی سینمای ایران را به نام خود ثبت کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید