آخرین خبر

گزارش تصویری از “بوفالوی آمریکایی” + تصاویر

 آوای ایرانیان: مهدی اسعدی کارگردان نمایش«بوفالوی آمریکایی» به آوای ایرانیان گفت: خوشحالم به نسبت سالهای قبل در تئاتر تبریز گروه های دانشجویی بیشتر شده اند.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان در آذربایجان شرقی ،مهدی اسعدی کارگردان نمایش«بوفالوی آمریکایی» گفت: خوشحالم به نسبت سالهای قبل در تئاتر تبریز گروه های دانشجویی هم نقش دارند و احساس میکنم تئاتر تبریز در حال پیشرفت است.

وی از تئاتر های روی صحنه و نمایشنامه خوانی هایش گفت: من به غیر از یکی دو تا نمایش خوانی این سومین کار است که از “دیوید ممت” ساختم کار اول نمایشنامه سرما که یک اسکچ ۴ صفحه ای بود که در دانشگاه اجرا شد و کار دوم نمایش “گلن گری، گلن راس” و کار سوم “بوفالو امریکایی” بود.

مهدی اسعدی در مورد استقبال مردم تبریز از تئاتر چنین گفت:به نسبت سالنهایی که در تبریز داریم استقبال خوب است فقط بستگی به اطلاع رسانی ما مخصوصا در فضای مجازی دارد ولی بعضی مسائل دست ما نیست مثلا فرض کنید تئاتر شهر در مراکز اصلی شهر باشد طبیعتا استقبال خیلی بهتر خواهد بود.

اسعدی به عنوان حرف آخر افزود: نه بخاطر اینکه من تئاتری هستم بلکه بخاطر روحی که در تئاتر وجود دارد احساس میکنم هممون باید از تئاتر حمایت کنیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش تصویری از “بوفالوی آمریکایی” + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید