آخرین خبر

واکنش خواننده پاپ به لغو کنسرتش در پی “فاجعه منا”

آوای ایرانیان: قرار بود مهدی مقدم بعد از ۱۴ سال دوری از صحنه روز ۵ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود، اما بعد از فاجعه منا و اعلام سه روز عزای عمومی تمام برنامه و کنسرت‌ها در تاریخ‌های ۳،۴ و ۵ مهرماه لغو شد. “سونامی” مقدم هم از این قاعده مستثنا نبود.

به گزارش آوای ایرانیان، او درباره این اتفاق گفت: اول از هر چیز باید به تمام هموطنان عزیز کشورم علی‌الخصوص بازماندگان این حادثه تسلیت بگویم. امیدوارم دیگر در هیچ جای دنیا شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم.

مقدم ادامه داد: لازم می‌دانم از طریق این رسانه به همه اعلام دارم که علیرغم هیجان و خوشحالی برای اولین اجرا در تهران بعد از ۱۴ سال، این شادی و خوشحالی در برابر غم و اندوه هموطنانم ضرورتی ندارد. در واقع مهم‌تر از زندگی و آرزوی من آرامش و نداشتن غم هم‌میهنی‌هایم است.

وی افزود: باز هم از خدا خواستار صبر برای بازماندگان این اتفاق هستم. به‌زودی تاریخ حدید اجرای تهران اعلام خواهد شد.

مهدی مقدم قرار بود ۵ مهر کنسرت بزرگ و ویژه‌اش را در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه ببرد. این خواننده پیش از اجرا در تهران در شهرهای لاهیجان، گرگان و انزلی روی صحنه رفت. او پیش از اجرای تهران در روزهای ۲۱ شهریور در لاهیجان، ۲۸ شهریور در انزلی و ۲ مهر در گرگان روی صحنه رفته بود.رهبری ارکستر مهدی مقدم در این کنسرت‌ها را محمد شاکر بر عهده دارد.

این خواننده که آلبوم‌های “خونسرد”، “سونامی” و “احتیاط” را در سال‌های گذشته در بازار رسمی موسیقی کشور منتشر کرده است، در آستانه انتشار آلبوم جدیدش است.
منبع:هنرآنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش خواننده پاپ به لغو کنسرتش در پی “فاجعه منا””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید