آخرین خبر

خواننده ایرانی در لهستان کنسرت می‌دهد

آوای ایرانیان: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی سی ام شهریور ماه امسال در قالب فستیوال بین المللی «وارسا» کنسرتی را برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور ماه سال جاری همراه با گروهی از نوازندگان ایرانی کنسرتی را در فستیوال «وارسا» کشور لهستان برگزار می کند.

این فستیوال با هدف گردآوری و معرفی فرهنگ‌های مختلف از سال ۲۰۰۵ تا کنون هر سال در ورشو پایتخت لهستان برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های مرکز و شرق اروپا به شمار می‌آید.

۱۹۲ هنرمند از ۶۱ کشور مختلف جهان در ۹ دوره گذشته این فستیوال آثار خود را روی صحنه برده اند. علیرضا قربانی سال ۲۰۱۳ نیز کنسرتی را در همین فستیوال برگزار کرده بود که این برنامه نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.

اولین روز فستیوال «وارسا» با عنوان «باغ ایرانی» نامگذاری شده است که گروه علیرضا قربانی با همراهی سامان صمیمی آهنگساز و نوازنده کمانچه، میلاد محمدی تار و حسین زهاوی سازهای کوبه ای برنامه خود را اجرا می کنند.

در همین روز کیهان کلهر نوازنده جهانی ساز کمانچه همراه به علی بهرامی کنسرت دیگری را به نمایندگی از کشورمان اجرا خواهند کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده ایرانی در لهستان کنسرت می‌دهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید