آخرین خبر

بهترین‌های دیگر جشنواره‌ها در بخش جنبی سن‌سباستین دیده می‌شوند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم سن سباستین بار دیگر برترین‌های جشنواره‌های دیگر امسال را برای بخش جنبی «پرلاک» خود انتخاب کرده است که دربرگیرنده فیلم‌های اخیر و تحسین‌شده‌ای می‌شود که هنوز در اسپانیا روی پرده نرفته‌اند.

مجموعه فیلم‌های «پرلاک» ۲۰۲۳ شامل فیلم موفق جشنواره ساندنس یعنی «زندگی‌های گذشته» سلین سانگ و مستند برنده جایزه بزرگ هیات داوران «خاطره ابدی» مایت آلبردی می‌شود. فیلم کریستین پتزولد «رابطه» که در جشنواره برلین درخشید، «منطقه مورد علاقه» از جاناتان گلیزر که در کن مورد توجه واقع شد، «می‌/دسامبر» تاد هینس، «برگ‌های افتاده» آکی کوریسماکی، «روزهای عالی» ویم وندرس، «پسر جدید» وارویک تورنتون، «هیولا» هیروکازو کورئیدا و برنده نخل طلا «آناتومی یک سقوط» جاستین تریه از جشنواره کن هم در این بخش به نمایش درمی‌آیند.

«به دردنخورها» آخرین درام اجتماعی از کارگردان فرانسوی لاج لی سازنده «بینوایان»‌ که ماه آینده در تورنتو برای اولین بار دیده می‌شود به عنوان فیلم پایانی بخش «پرلاک» انتخاب شده است که در بخش خارج از رقابتی جای دارد. یکی دیگر از فیلم‌های تورنتو با عنوان «پول دیوانه» هم در «پرلاک» نمایش داده می‌شود. این فیلم کمدی ساخته فیلمساز استرالیایی کریگ گیلسپی سازنده «من، تونیا» با بازی پل دانو، ست روگن و شیلین وودلی است.

از فیلم‌های حاضر در جشنواره ونیز هم فیلم «شیطان وجود ندارد» اثر ریوسوکه هاماگوچی، درام تاریخی دانمارکی «سرزمین موعود» به کارگردانی نیکولای آرسل سازنده «رابطه سلطنتی» با بازی مدس میکلسن، درامی از پناهجویان ساخته متئو گارونه با عنوان «کاپیتان» و «خاطرات» میشل فرانکو با بازی جستیکا چستین و پیتر اسکارسگارد هم به سن‌سباستین می‌روند.

به جز فیلم پایانی، همه فیلم‌های بخش«پرلاک» واجد شرایط هستند تا جوایز تماشاگران سن سباستین را دریافت کنند که شامل جایزه ۵۴,۰۰۰ دلاری بهترین فیلم و جایزه ۲۲,۰۰۰ دلاری برای بهترین فیلم اروپایی به رأی تماشاگران سن‌سباستین می‌شود.

هفتاد و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین از ۲۲ تا ۳۰ سپتامبر(۳۱ شهریور تا ۸ مهر) برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهترین‌های دیگر جشنواره‌ها در بخش جنبی سن‌سباستین دیده می‌شوند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید