آخرین خبر

مستند «مشت در نمای درشت» در «حقیقت» رونمایی شد

به گزارش آوای ایرانیان مستند سینمایی «مشت در نمای درشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدصالح حجت‌الاسلامی، دوشنبه شب ۲۷ آذرماه در بخش نمایش ویژه هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در پردیس سینمایی چارسو اکران و رونمایی شد.

مستند «مشت در نمای درشت» در «حقیقت» رونمایی شد

در مراسم پیش از اکران و فتوکال فیلم، محمدمهدی رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر، جواد محقق شاعر و پژوهشگر، پرویز بیگی حبیب‌آبادی شاعر، زهیر توکلی پژوهشگر ادبی، محمد محمدی نجات مستند ساز، عبدالحسین بدرلو معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، احسان کریمی میبدی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد، محمد حمزه‌ای کارگردان سینما، امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره، وحید پناهلو مدیر مرکز سریال سوره، سیدحسام حسینی مدیر مرکز هنری رسانه‌ای سلوک، سجاد مهرگان کارگردان و قائم مقام سلوک، حسین دلاوری، محمد فرشته نژاد آهنگساز، محمدصالح حجت‌الاسلامی کارگردان، علیرضا دهقان مشاور هنری، حامد صلاحی پژوهشگر، سمیرا کاملی تدوینگر، امیرمهدی اخروی فیلمبردار، محمد نوروزی فرسنگی بازیگر فیلم، وهب رامزی طراح پوستر و جمعی دیگر از عوامل فیلم «مشت در نمای درشت» حضور داشتند و پوستر فیلم را امضا کردند.

مستند «مشت در نمای درشت» در «حقیقت» رونمایی شد

«مشت در نمای درشت» به زندگی حرفه‌ای و فعالیت‌های سیدحسن حسینی از کودکی تا پس از مرگش پرداخته است. این فیلم، نمایی سینمایی از فراز و فرودهای زندگی هنری و حرفه‌ای این شاعر برجسته انقلابی از زبان خود، خانواده، دوستان و همکارانش است. در «مشت در نمای درشت» از مصاحبه و آرشیو بهره گرفته شده و اوج فعالیت‌های او در دهه شصت و تأثیر او بر شعر انقلاب و ادبیات نیز روایت شده است.

از جمله افرادی که در این فیلم با آن‌ها مصاحبه شده است، می‌توان به اسماعیل امینی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، محمدرضا ترکی، زهیر توکلی، سیدحسین حسینی، سیدحامد حسینی، مرتضی سرهنگی، هادی سعیدی کیاسری، حسن صیادی، محمدصادق صیادی، محمد عزیزی، حسین قلعه‌قوند، شهرام گیل‌آبادی، جواد محقق، یوسفعلی میرشکاک، سید احمد نادمی، سعید یوسف‌نیا و سیدعبدالجواد موسوی اشاره کرد.

مستند «مشت در نمای درشت» در «حقیقت» رونمایی شد

محمدمهدی رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر پس از اکران فیلم، با ابراز رضایت از ساخت پرتره این شاعر بزرگ، خطاب به کارگردان اثر گفت: فیلم «مشت در نمای درشت» از چهره واقعی سیدحسن حسینی این شاعر برجسته رونمایی کرد و خیلی خوشحالم که شما به این چهره محبوب جریان ادب و هنر انقلاب پرداخته‌اید.

این فیلم مستند ۹۰ دقیقه‌ای در سانس پایانی روز اول جشنواره «سینماحقیقت» روی پرده رفت و این در حالی بود که سالن چهار پردیس چارسو با استقبال خوبی مواجه شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند «مشت در نمای درشت» در «حقیقت» رونمایی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید