آخرین خبر

نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه هنری کره جنوبی شدند

به گزارش آوای ایرانیان النا سادات کزازی و درسا همیانی ۲ هنرمند نقاش نوجوان در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی موفق به کسب مقام چهارم جهانی و شایسته تقدیر شدند.

موضوع مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی، «خودت را بکش – بگذار دنیا تو را بشناسد» بود که در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال برگزار شد.

فاطمه لطیفی هنرمند نقاشی که با شناخت روش‌های صحیح پرورش خلاقیت و آموزش نقاشی، کودکان و نوجوانان را در مسیر رشد هدایت می‌کند، با اعلام خبر برگزیده شدن این ۲ نوجوان، گفت: به تجربه دیده‌ایم که هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی همیشه لیاقت کسب جایگاه‌های برتر در مسابقات نقاشی جهانی را داشته‌اند و همیشه سعی کردم با هدایت هنرجوها، به آن‌ها کمک کنم تا به جایگاهی که لایقش هستند، برسند. به همین دلیل سعی دارم با شرکت دادن هنرمندان کودک و نوجوان در مسابقات بین‌المللی، همواره نام و هنر ایران زمین را به دید جهانیان برسانم.

نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه هنری کره جنوبی شدند

النا سادات کزازی که ۲ سال تحت آموزش تخصصی نقاشی بوده است، در گروه سنی ۱۳ تا ۱۵ سال در این مسابقه حائز جایگاه چهارم جهانی شده است. او عاشق پرنده‌ها است و در خلق نقاشی‌اش برای مسابقه شینهان، به زیبایی خود را در میان پرندگان زیبا و رنگارنگ به تصویر کشیده است.

درسا همیانی در گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال جز منتخبان این گروه سنی است. درسا از ۶ سالگی تحت آموزش تخصصی نقاشی بوده است. یکی از آثار او در مسابقه نقاشی FAO آمریکا سال ۲۰۲۳ جز منتخبان بوده است. او در یکی از مسابقات نقاشی کودک که در کشور رومانی برگزار شده بود برگزیده شد. در این مسابقه هم با به تصویر کشیدن خودش جایگاه منتخب را به دست آورد. درسا در خلق نقاشی‌اش برای مسابقه شینهان، خود را جست‌وجوگری تصور کرد که دنیایش در عینکی که به چشم داشت تصویرسازی شده بود و این نقاشی شایسته تقدیر اعلام شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه هنری کره جنوبی شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید