آخرین خبر

مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب در کهف الشهدا برگزار شد

مراسم گرامیداشت فعالان  عفاف و حجاب  شامگاه دیشب با حضور رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی در کهف الشهدا برگزار شد.

به گزارش رسانه آوای ایرانیان،حجت السلام میرزایی در مراسم گرامیداشت فعالان  عفاف و حجاب که شامگاه دیشب در  کهف الشهدا برگزار شد، گفت: رکن اساسی در حجاب، غیرت مردان است به همین دلیل است که حضرت عباس (ع) گوی سبقت را ربوده است و در میان عام و خاص زبانزد است و حتی بیشترین  نذری برای وی است چون دارای رابطه ولایی بود.

وی بیان داشت: امروز انتساب ها پشیزی نمی ارزد مگر اینکه انتساب ها ولایی باشد. ما باید سرباز ولایت باشیم. و با چهار شاخصه تقوا، اجتهاد، عفت و مقاومت می توانیم ولایت مدار و یار ولایت باشیم.

حجت السلام میرزایی با تاکید بر ویژگی مقاومت افزود: این مهم  در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی و غیره لازم و ضروری است چرا که رمز پیروزی، مقاومت است.

در مراسم گرامیداشت فعالان  عفاف و حجاب  که به همت دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد از ورزشکاران سمیه حیدری(نایب قهرمان جودوی جهان)، سکینه خدابنده لو(مربی تیم ملی تیراندازی) مه لقاجان بزرگ(قهرمان تیراندزی)  و خانواده شهدا، از جمله خانواده (شهید ابراهیم هادی، شهیداحمداعطایی، شهیدمسعود عسگری، شهیدجواد تیموری، شهید زارع) تقدیر شد.

گفتنی است: مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب با حضور رئیس دانشگاه گفتمان اسلامی، سیدمحمودرضوی(کارگردان) و حجت الاسلام هاشم فروزش (جانباز امربه معروف ونهی ازمنکر) در کهف الشهدا برگزارشد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب در کهف الشهدا برگزار شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید