آخرین خبر

ترکیه «چراغ جادو» را روشن می‌کند/ تجربه «۱۲ دقیقه» در تئاتر شهر

به گزارش آوای ایرانیان روز چهارشنبه ۱۴ تیر و در هفتمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۱۰ اثر نمایشی در بخش‌های بین‌الملل، بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان و فضای باز اجرا می‌شوند.

در این روز سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر پذیرای نمایش «چراغ جادو» به نویسندگی و کارگردانی چنگیز اوزک از ترکیه با مدت زمان ۴۵ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج محمودی از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه نیز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

کارگاه نمایش مجموعه هم در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «کبوترم را خواهم ساخت» به نویسندگی و کارگردانی ندا هادیان از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه است.

در هفتمین روز جشنواره، نمایش «۱۲ دقیقه» به نویسندگی بهناز مهدی‌خواه و کارگردانی حسین قاسمی هنر از تهران با مدت زمان ۱۲ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ پذیرای نمایش «دنیای صد رنگ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی از تهران با مدت زمان ۴۰ دقیقه می‌شود.

در روز چهارشنبه ۱۴ تیر و در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌الملل نمایش عروسکی تهران-مبارک هم نمایش‌های «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۸:۳۰، «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی از همدان با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی سمیه گلباز و داوود بختیاری از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۱۹:۳۰، «ازدواج پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۲۰ و «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۲۰:۳۰، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ترکیه «چراغ جادو» را روشن می‌کند/ تجربه «۱۲ دقیقه» در تئاتر شهر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید