آخرین خبر

دغدغه های یک کارآفرین جوان ایرانی در مقابله با “چینی ها”

آوای  ایرانیان: جامه پوشان مساوات درسال ۱۳۸۸ با ۲۰ میلیون ریال سرمایه توسط ۳ نفرکار خود را آغاز کرد.
امروز تولیدی پوشاک مساوات (MW) مسلط به تولید و اشراف کامل به بازار پوشاک مردانه ایران با بیش از ۳۰۰۰ مشتری فروشگاهی و با ۸۰ نفرسرمایه انسانی، بابکارگیری استانداردهای  جهانی و از طریق نوآوری در طراحی، ارتقای کیفیت درمواد اولیه و بهرهمندی از تکنولوژی دوخت، گامـی ارزشمند در راسـتای تحـقق هـدف والای تولیـد ملی برداشته است.
حال این برند ایرانی به عنوان یکی از مرغوبترین البسه ایرانی شناخته شده است درادامه گزیده ای ازسخنان حمید مساوات(کارآفرین برتر و جوان) و مدیرعامل شرکت تولیدی جامه پوشان مساوات در گفتگو با رسانه خبری آوای ایرانیان که در حاشیه حضور وی درعرفه آوای ایرانیان انجام شده است، از نظرتان میگذرد تا در آینده ای نزدیک مصاحبه تصویری با وی از سوی رسانه آوای ایرانیان منتشرمی شود.

_ ۱۶ سال است که درزمینه پوشاک فعالیت میکنم ودرواقع از صفرشروع کردم ۶ سال است که مشغول به تولیدهستم و انگیزه اصلی من  برای راه اندازی این نوع کسب و کار این بود که می دیدم تولید کنندگان، نان پاک به خانه می بردند همین امرباعث شد که با ایجاد کسب و کاری سالم و موثرامروز ۸۰ نفر در یک فضای گرم و صمیمی مشغول به کار هستند و ارتزاق میکنند.

_ در مقابله با واردات اجناس به ویژه البسه چینی، تهدیدات را تبدیل به فرصت کردیم وهر روز فعالیت مجموعه را تقویت نمودیم وخدا را شاکریم در زمینه “اقتصاد مقاوتی” در حد عمل  تاحدودی موفق بوده‌ایم.

مساوات 2 مساوات 4

 

_ برای ارتقای سطح تولیدات درحوزه های مختلف نیاز به فرهنگسازی است، ما شعاری برای برند مساوات انتخاب کردیم که به آن اعتقاد داریم شعار ما  “با افتخار ایرانی می پوشیم” است که به عنوان یک تولید کننده نهایت تلاش خود را برروی این مهم متمرکز مینمایم که پوشاکی در شان مردم شریف ایران ارائه نماییم

_ برخی از عاملین فروش تولیدات ما را به عنوان محصول خارجی میفروشند که به آنها در این خصوص انتقاد میکنیم به نظر من ما می توانیم با صراحت و با افتخار به مصرف کننده گان بگوییم این محصول ایرانی است وآنها نیز با اطمینان خاطر و اطمینان خرید کنند اما هنوز با توجه به اقدامات فرهنگی که در این زمینه توسط مسولان  زیربط و اتحادیه های مرتبط  با پوشاک صورت گرفته با جایگاه واقعی خود که همانا خرید بی قید و شرط محصولات تولید داخلی است فاصله داریم که امیدواریم هرچه زودتر بر اساس فرهنگسازی ها، تولیدات ایرانی به جایگاه خاص خودش در میان مردم برسد.

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دغدغه های یک کارآفرین جوان ایرانی در مقابله با “چینی ها””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید