آخرین خبر

تکریم جمشید هاشم‌پور در «لانگ شات»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» شامگاه روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت و در آخرین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی با حضور قابل توجه مخاطبان، رئیس مجموعه تئاتر شهر و هنرمندانی چون حسن رضایی، علیرضا استادی، سید جواد یحیوی، امین میری و محمدرضا هلال‌زاده از جمشید هاشم پور ستاره و هنرمند پیشکسوت سینمای ایران قدردانی کرد.

محمدرضا مالکی کارگردان و بازیگر نمایش «لانگ شات» پس از پایان آخرین اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار سایه، ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: تئاتر با نفس شما تماشاگران زنده است پس دمتان گرم که این چنین تئاتر را در این روزهای سخت حمایت می‌کنید.

وی ضمن معرفی اعضای گروه تولید و اجرای این نمایش افزود: ما طی روزهای گذشته این نمایش را هر شب به عاشقان سینما تقدیم کردیم؛ هنرمندانی که عاشقانه این سینما را به ویژه در بازیگری دنبال کردند اما آن گونه که باید دیده نشدند. پس این کار دربست به آنها تقدیم می‌شود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ادامه صحبت های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رضا حداد کارگردان تازه درگذشته تئاتر کشورمان به حضور جمشید هاشم پور در آیین پایانی نمایش «لانگ شات» اشاره کرد و گفت: استاد جمشید هاشم پور برای من و هم نسلانم قهرمان کودکی‌مان بود که بخش اعظمی از این دوران را با این خاطرات سینمایی گذراندیم. جمشید هاشم پور در این دوران برای من قهرمانی بود که امشب افتخار میزبانی او را در تالار سایه تئاتر شهر دارم و می خواهم به سهم خودمان از این هنرمند بزرگ و ارزنده سینمای کشورمان که ستاره ای بی بدیل در عرصه بازیگری است قدردانی کوچکی داشته باشیم.

سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر هم در این مراسم ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از حضور جمشید هاشم پور در تالار سایه توضیح داد: نمایش «لانگ شات» و آنچه محمدرضا مالکی با هنرمندی هرچه تمام تر روی صحنه برد، تراژدی بسیاری از دغدغه مندان و علاقه مندان بازیگری است که در قالب یک اتفاق مستند به شیرینی روی صحنه تئاتر به تماشاگران ارائه شد. تراژدی که بسیاری از علاقه مندان سینما را به جایگاه و آرزویی که در این زمینه داشتند، نرساند.

جمشید هاشم پور بازیگر و ستاره سینمای کشورمان هم پس از دریافت لوح قدردانی خود از گروه اجرایی نمایش گفت: امشب با تماشای نمایش «لانگ شات» محمدرضا مالکی احساس کردم هیچ چیزی از بازیگری و سینما بلد نیستم و باید از صفر شروع کنم. زیرا او به قدری پربار و پخته روی صحنه حاضر شد که به عنوان یک بازیگر او را تحسین می کنم.

وی افزود: امشب برای من شب عجیب و غریبی بود چرا که شاهد هنرنمایی هنرمندی در عرصه تئاتر و بازیگری بودیم که باید برای نقش آفرینی جذاب و پیچیده اش روی این صحنه سر تعظیم فرود آورد. تئاتری که قطعا می‌تواند تا مدت‌ها روی صحنه باشد و با حمایت شما تماشاگران جزو بهترین‌های عرصه نمایش در این روزها به حساب آید

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تکریم جمشید هاشم‌پور در «لانگ شات»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید