آخرین خبر

آرش ظلی پور: درباره ماجرای اشوان و حامد همایون شیطنت نکردم/ حضور سیروان، علیزاده، یگانه و جهانبخش در برنامه + فیلم

آوای ایرانیان: آرش ظلی پور، مجری برنامه “من و شما” در خصوص این برنامه گفت: برنامه “من و شما” از نوع  گفتگوی سخت است که رک و بی برده، و البته بدون رودربایستی با مهمان های برنامه مصاحبه میشود.

آرش ظلی پور، مجری برنامه مطرح “من و شما” که چندی پیش با حضور در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های مهمان غرفه آوای ایرانیان بود در گفتگو با آوای ایرانیان در خصوص برنامه “من و شما” که گفت:  ما در برنامه “من و شما” یک کار جدید در عرصه برنامه سازی محسوب میشود زیرا دنبال این مووضع بودیم بابی رو شروع کنیم که مهمان ها راحت در خصوص مسایل مختلف حرف بزنند.

وی ادامه داد: قاطعانه باید بگویم خیلی مواقع من با نظرات مهمان های برنامه موافق هستم اما مجبورم مخالفت کنم به چند دلیل اول اینکه برنامه  رسانه ی شخصی من نیست که من نظر خودم روا بخواهم عنوان کنم، بلکه یک رسانه ملی است که افراد مختلفی با سلایق مختلف برنامه را تماشا میکنند و انتظار دارند که من یک جایی مخالفت کنم و یک جایی موافقت .

وی گفت: با هیچ کسی در موقع پخش برنامه رفیق نیستم و هیچ گاردی ندارم برای جواب های مهمان ها.

وی اضافه کرد: بابک جهانبخش، محمد علیزاده، سیروان خسروی و محسن یگانه  بزودی از مهمان های برنامه “من و شما خواهد بود.

ظلی پور در خصوص حواشی برنامه در خصوص صحبت های “اشوان” درباره “حامد همایون در برنامه “من و شما” گفت: اشوان به تازگی مصاحبه ای کرده بود و گفته بود، آرش ظلی پور شیطنت کرد، اما من هیچ شیطنتی نکردم و اشوان هم میتوانست مثل خیلی از مهمان ها در خصوص برخی ها سکوت کند و اظهارنظر نکند.

 

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آرش ظلی پور: درباره ماجرای اشوان و حامد همایون شیطنت نکردم/ حضور سیروان، علیزاده، یگانه و جهانبخش در برنامه + فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید