آخرین خبر

لغو عجیب یک نمایشگاه موسیقایی

آوای ایرانیان: ستاد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی هنر-صنعت موسیقی ایران انصراف رسمی خود را از برگزاری این دوره از نمایشگاه در مرکز همایش های برج میلاد تهران در آذرماه اعلام کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، کامبیز منصوری مجری طرح اولین نمایشگاه تخصصی هنر، صنعت موسیقی ایران در گفتگو با مهر گفت: به دلیل نامساعد بودن شرایط برگزاری نمایشگاه و با وجود تمامی تلاش هایی که در این زمینه انجام گرفته بود از برپایی این رویداد موسیقایی منصرف شدیم.

وی ادامه داد: برخی از متولیان و نهادها از قبل به ما قول های خوبی برای حمایت از نمایشگاه داده بودند، اما همین ارگان ها در روزهای منتهی به برگزاری نمایشگاه از اصول حمایتی خود عقب نشینی کردند و در چنین شرایطی حس خوبی به ما منتقل نشد.

منصوری تاکید کرد: ما پیش از این در نامه نگاری های اداری به تمامی متولیان اعلام کرده بودیم که چه  مشکلاتی پیش روی ماست اما متأسفانه هیچ کدام از این دوستان نه تنها پیگیر موضوع نبودند بلکه نسبت به رفع موانع، سکوت پیشه کردند به همین جهت با مشورت های فراوانی که انجام شد، ترجیح دادیم حداقل در این مقطع نمایشگاه را برگزار نکنیم. البته بعد از آگاهی این دوستان از انصراف ما، اصرار زیادی شد تا این نمایشگاه در ایام جشنواره موسیقی فجر برگزار شود و ما هم شروطی را به آنها اعلام کردیم که اگر محقق شود این امکان وجود دارد که نمایشگاه در ایام جشنواره موسیقی فجر میزبان علاقه مندان به موسیقی باشد.

مجری طرح اولین نمایشگاه تخصصی هنر، صنعت موسیقی ایران اعلام کرد: اولین نمایشگاه تخصصی هنر-صنعت موسیقی قرار بود طی روزهای هفتم تا دهم آذرماه با حضور چند موسسه موسیقایی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود که لغو شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لغو عجیب یک نمایشگاه موسیقایی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید