آخرین خبر

خوشنویسی‌های «مشق عشق لیلا» برای تولد سالار عقیلی

آوای ایرانیان: نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق لیلا» به مناسبت چهلمین زادروز سالار عقیلی با تحریر ترانه‌هایی از این خواننده در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

به گزارش آوای ایرانیان، نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق لیلا» به مناسبت چهلمین زادروز سالار عقیلی و با حضور استادان خوشنویسی یدا… کابلی، محمدعلی سبزه کار، جوادبختیاری و محمدامین بی‌نیاز از۱۳ تا ۲۱ آذر در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه با ۳۵ اثر خوشنویسی به خط شکسته نستعلیق از لیلا جواهری با تحریری از ترانه‌های سالارعقیلی به مناسبت چهلمین سالرزو تولد این خواننده موسیقی ایرانی در گالری یک ارسباران گشایش می‌یابد.

لیلا جواهری، متولد سال ۱۳۵۷ کارشناس شیمی از دانشگاه صنعتی شریف است. او از سال ۱۳۸۹ به فراگیری خط نستعلیق در محضر استاد حسین پور محمدیان پرداخت. سپس در یادگیری خط شکسته نستعلیق نزد استاد عبدالحسین جلالی بهره جست و خط لاتین را نزد استاد حسین پور محمدیان آموخت.

جواهری سال ۱۳۹۳ مدرک ممتاز خوشنویسی را اخذ و از محضر استاد محمد امین بی نیاز بهره مند شد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت  ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، خ جلفا مراجعه یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوشنویسی‌های «مشق عشق لیلا» برای تولد سالار عقیلی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید