آخرین خبر

رونمایی از «جان سرگردان» در روز تولد سالار عقیلی

آوای ایرانیان: مراسم رونمایی از آلبوم «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده و خوانندگی سالار عقیلی روز شنبه ۱۱ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، آیین رونمایی و جشن امضای آلبوم «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، خوانندگی سالار عقیلی و تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی همزمان با سالروز تولد این هنرمند  ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

آلبوم «جانِ سرگردان» چهارمین اثر گروه «سور» محسوب می‌شود. این گروه موسیقی قبل از انتشار این اثر، آلبوم‌های «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای سالار عقیلی، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده با صدای سالار عقیلی و «در عشق زنده باید» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای وحید تاج را منتشر کرده است.

آلبوم «جانِ سرگردان» در مایه دشتی شامل چهار تصنیف و دو آواز و یک دونوازی کمانچه است که در آن اشعاری از هوشنگ ابتهاج، نوذر پرنگ، سعدی و مولانا گنجانده شده است.

مجید مولانیا نوازنده تار، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه و سازهای زهی، حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امین دادوری نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده نوازنده کمانچه، مهدی بصیرت‌منش نوازنده ویولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط ارکستر آلبوم «جانِ سرگردان» در زمستان سال ۹۱ توسط فربد فروغی و مهدی بابادوست، ضبط آواز در بهار سال ۹۲ در استودیو پاپ توسط کامبیز شاهین مقدم و میکس و مسترینگ آن نیز توسط فربد فروغی انجام شده است. ضمن اینکه سحر بنیادی طراح گرافیک، نینا کبرایی عکاس، میثم ابراهیمی خوشنویس و مهدی بشکوفه مدیر اجرایی آلبوم هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از «جان سرگردان» در روز تولد سالار عقیلی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید