آخرین خبر

اکران مردمی «گیج‌گاه» برگزار شد/ عرضه آنلاین «درب»

به گزارش آوای ایرانیان اکران مردمی فیلم سینمایی «گیج‌گاه» شامگاه یکشنبه ۱۲ آذر، در پردیس‌های سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد برگزار شد.

حامد بهداد بازیگر، عادل تبریزی کارگردان و حنیف سروری تهیه‌کننده «گیج‌گاه» در این مراسم با حضور در بین مردم پس از گفت‌وگو با مخاطبان‌شان در کنار آن‌ها به تماشای فیلم نشستند.

حامد بهداد ضمن قدردانی از حضور مردم و دعوت آن‌ها به تماشای فیلم گفت: من خیلی خوشحال و خوشبختم که در خراسان و شهر مشهد که شهر خودم است برای اکران فیلم «گیجگاه» آمده‌ام؛ اگر چه همه شهرهای ایران شهر من است اما اینجا خیلی خاطرات خوب و قشنگی دارم، احساس من به این شهر، خراسان و کشورم اصیل است به خصوص به امام رضا (ع) عزیزم که به او نزدیک هستم. این فیلم برای من یک جای دیگری در کارنامه‌ام می‌ایستد. در کارنامه کاری من «گیجگاه» فیلم خیلی خاصی با اشارات نوستالژیک و زیبا و به شدت فیلمی صمیمی است.

عادل تبریزی کارگردان «گیجگاه» ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شهر مشهد گفت: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و امیدوارم امام رضا (ع) کمک کند، زندگی‌های بهتری داشته باشیم. از حامد بهداد برای همکاری‌اش در این فیلم و همه کسانی که در این فیلم با ما همراهی کردند، خیلی ممنونم.

حنیف سروری نیز در این مراسم از همه بازیگران فیلم «گیج‌گاه» مخصوصاً جمشید آریا (هاشم پور) قدردانی و تشکر کرد.

فیلم «گیج‌گاه» از ۲۲ مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده و پخش و تبلیغات آن بر عهده موسسه بهمن سبز است.

اکران آنلاین فیلم سینمایی «درب»

فیلم سینمایی «درب» به کارگردانی هادی محقق و تهیه‌کنندگی رضا محقق از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

فیلم «درب» به تازگی در سینماهای فرانسه اکران شده و بیش از ۳۰ هزار نفر به تماشای آن نشسته‌اند.

فیلم «دِرب» در اولین حضور جهانی خود، بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان را افتتاح کرد و توانست برنده جایزه اصلی بخش رقابتی جی‌سئوک جشنواره شود. این فیلم در دومین حضور جهانی خود در نهمین دوره جشنواره فیلم کاتولیک (کاف) که ماه اکتبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد، نیز حضور داشت. چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی سه قاره نانت فرانسه سومین حضور جهانی این فیلم بود که برنده جایزه بالون نقره‌ای فستیوال شد. همچنین فیلم «دِرب» به تازگی در بخش پانورامای بیست و پنجمین دوره جشنواره شانگ‌های نیز به نمایش در آمده است.

«دِرب» روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

هادی محقق، محمد اقبالی و … از جمله بازیگران این اثر هستند.

«ناچاری» از ۲۲ آذر ماه به نمایش خانگی می‌آید

عصر روز گذشته دوشنبه ۱۳ آذر مراسم اکران خصوصی فیلم بلند ویدیویی «ناچاری» با حضور عوامل فیلم و چند تن از سینماگران در پردیس سینمایی تیراژه ۲ برگزار شد.

پیش از شروع نمایش فیلم «ناچاری» پریوش جعفری مجری مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: ما امروز کنار هم جمع شدیم که فیلم داستانی «ناچاری» را ببینیم. فیلمی که از محصولات موسسه یکان تصویر تهران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی است؛ این فیلم درباره افرادی است که در طول مسیر زندگیشان به ناچار کاری را انجام می‌دهند که رضایت قلبی از آن ندارند.

سپس عباس معینی عضو هیات مدیره دارالقرآن به دعوت مجری پشت تریبون قرار گرفت و گفت: این فیلم یک نمونه و نمادی از چیزهایی بود که می‌توانیم خودمان انتخاب کنیم. آقای یکانی در عرصه نمایش دردها، معضلات و مشکلات اجتماعی فعالیت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم از این قبیل فیلم‌ها بیشتر کمک و حمایت کنیم و قول می‌دهم در ادامه زحمات و فعالیت‌های آقای یکانی هر کاری که بتوانم، انجام دهم.

در ادامه محمدرضا یکانی روی صحنه آمد و گفت: داشتم فکر می‌کردم درباره چه چیزی صحبت کنم و دیدم بهترین فرصت این است که امروز فقط تشکر کنیم و من از شما ممنونم که فیلم را دیدید و وقت گذاشتید. این فیلم از ۲۲ آذر ماه فیلم به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

وی افزود: چند نکته را لازم می‌دانم بگویم، قبل از هر چیز از هنرمندان پیشکسوتی که در این مراسم حاضر شدند و از آقای سیدجمال ساداتیان عزیز و آقای فاخر مدیر اجرایی سینما تیراژه ۲ تشکر می‌کنم. قبل از «ناچاری» هم با خانم نفیسه نوری به عنوان نویسنده اثری تولید کرده بودیم، ایشان ایده‌ای آورد و بعد من با دوست خوبم آقای پدرام افشار روی این ایده کار کردیم و فیلمنامه «ناچاری» شکل گرفت. از تمامی عوامل و دوستان خوبم ممنونم. سال گذشته در بهمن ماه اتفاق تلخی برای ما رخ داد و متاسفانه یکی از بازیگران خوب فیلممان فریبرز یوسفی نازنینم را که جوان با انگیزه‌ای بود، از دست دادیم و امروز می‌خواهم برادرش به نمایندگی از این بازیگر فقید لوح تقدیر او را دریافت کند.

در ادامه با حضور بهزاد رحیم‌خانی و عزت‌الله رمضانی‌فر لوح تقدیر این بازیگر به برادرش اهدا شد.

بهزاد رحیم‌خانی هم در بخشی از این مراسم گفت: از دیدن این فیلم بسیار زیبا واقعاً لذت بردم و «ناچاری» فیلمی بسیار ساده بود که معضل اجتماعی مهمی را مطرح می‌کرد و کارگردانی و بازی‌های خوبی را شاهد بودیم.

در ادامه مراسم یکانی از آزادی یک زندانی که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برد خبر داد.

عوامل فیلم «ناچاری» به این شرح است: تهیه کننده و کارگردان: محمد رضا یکانی، نویسندگان: پدرام افشار، نفیسه نوری، بازیگران: امیرمحمد زند، شیدا یوسفی، حشمت آرمیده، شهین تسلیمی، رایحه تیموری، اکرم علمدار و با معرفی منصور صوفی و روژین تیزهوش، فیلمبردار: بهرام لطفی، مدیرتولید: رایحه تیموری، صدابردار: امیرحسین کریمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شروینه دیدنده، مسئول هماهنگی و برنامه ریز مراسم: امیر حسین غفاری، مدیر اجرایی مراسم: علیرضا شیخ دارانی، تدوین و صداگذاری: محسن جوادی، چهره‌پرداز: شهره خراسانی، دستیاران کارگردان: حسین خنکا، مرتضی علیزاده، طراح صحنه: محمد یارمحمدی، طراح لباس: صنم حسین پور، آهنگساز: علی محمد پور، خواننده تیتراژ: بهرام گمار، سایر بازیگران: شروان یکانی، فاناز سلوکی، زنده یاد فریبرز یوسفی، علی اصغر ایزی، مسعود شهری، محسن میرزایی، یاسر حیدری، راضیه شریفی، فاطمه هاشمی نسب، منشی صحنه: سارای میرسعیدی، عکاس: سارا ساکی، فیلمبردار پشت صحنه: امیرحسین احسانی، دستیاران فیلمبردار: رامین تیموری، علی روحی، دستیار صدابردار: امیر حسین قره داغی، دستیاران صحنه: فاطمه یوسفی، زینب یوسفی، مجریان گریم: یوسف قصوری، علی سلیمانی، فاطمه محمدی، تدارکات: نیما اسلامی، سجاد جنگی، امیر حسین قاضی، مجری طرح: موسسه فیلمسازی یکان تصویر تهران.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اکران مردمی «گیج‌گاه» برگزار شد/ عرضه آنلاین «درب»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید