آخرین خبر

برگزاری نشست بررسی «چالش نهنگ آبی» در دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد اسلامی

آوای ایرانیان: نشست بررسی «چالش نهنگ آبی» با هدف بررسی و تحلیل این بازی به همت دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، نشست بررسی «چالش نهنگ آبی»به همت مدیریت رسانه واحد علوم و تحقیقات در سالن علامه جعفری دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد برپا شد در این نشست صاحب نظران جامعه شناسی، روانشناسی، آموزش و پرورش، نیروى انتظامی، رسانه و ارتباطات پدیده نهنگ آبی را به عنوان یکی از موضوعات جدید فضای مجازی مورد تحلیل و واکاوی قرار دادند و به ابعاد و پیامدهاى آن پرداختند.

سلطانی فر

بنابراین گزارش در این نشست دکتر سید محسن بنی هاشمی روانشناس، دکتر احمد بخارایی جامعه شناس و مدیر گروه مسایل و آسیب‌های اجتماعی انجمن جامعه‌شناسی ایران، سرهنگ کارآگاه غلامحسین بیابانی رییس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی کشور، زهره دلگشا، پژوهشگر اجتماعی و رضا رشیدپور، مجری و فعال رسانه‌ای هر یک از منظر خود به این موضوع پرداختند.

زهره دلگشا (پژوهشگر اجتماعی) در خصوص معضل “چالش نهنگ آبی” گفت: جوانان ما با مشکلات زیادی دسته پنجه نرم می کنند درنتیجه جامعه ی ما نیاز به ستاد مبارزه با بحران دارد به ویژه جامعه ما نیازمند ایجاد ستاد مبارزه با بحرانهای دوران جوانی و نوجوانی است.

زهره

گفتنی است: شقایق فراهانی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون کشورمان با حضور در نشست بررسی چالش نهنگ آبی به مهم و ضروری بودن توجه و پرداختن مسئولین و مردم به این مهم تاکید کرد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری نشست بررسی «چالش نهنگ آبی» در دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد اسلامی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید