آخرین خبر

فتحعلیان: اهل خیانت نیستم!

آوای ایرانیان: فرمان فتحعلیان گفت: من نمی‌توانم به مخاطبانم و تمام کسانی که از چرخه موجود در هنر موسیقی نان می‌خورند خیانت کنم. آمده‌ام تا این مسیر هر چند به سختی طی شود.

به گزارش آوای ایرانیان، فرمان فتحعلیان و گروهش پس از سه سال دوری از صحنه، با «دیده بیدار» به برج میلاد می‌روند.

در این کنسرت که ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۰ آذرماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد منتخبی از خاطره انگیزترین قطعات گروه «ایلیا» از جمله «باباحیدر»، «ناجی»، «مقیم» و «صلح ابدی» اجرا خواهد شد. از سوی دیگر مخاطبان در برج میلاد برای اولین بار شاهد اجرای زنده قطعات آخرین آلبوم فرمان فتحعلیان، «دیده بیدار» هستند.

فرمان فتحعلیان ـ خواننده و نوازنده ـ با بیان اینکه این گروه سه سال به اجبار از صحنه دور بوده است، گفت: درگیری‌هایی از قبیل آماده سازی و انتشار آلبوم دیده بیدار، ممنوعیت من از فعالیت، بیماری شاهرخ پورمیامین (نوازنده گیتار) و کنار آمدن با از دست دادن شاهرخ عرصه را برای حضور تنگ کرده بود و دیدار دوباره‌مان با مخاطبان گروه موسیقی ایلیا را تا به امروز به تاخیر انداخت.

او ادامه داد: بعد از کنار زدن خیلی از موانع حالا فقط جای شاهرخ خالی است. هنوز هم در روزهای تمرین وقتی اعضای گروه دور هم جمع می‌شوند یاد او و حضورش در میان‌مان هست و حالمان را منقلب می‌کند.

او در ادامه به تفاوت‌های بازار موسیقی سه سال قبل با امروز اشاره کرد و افزود: به قول یکی از دوستان تغییر شرایط بازار موسیقی در این سه سال تا آن حد بود که گویی منِ فرمان فتحعلیان برای برگزاری کنسرت وارد کشور جدیدی شده‌ام. در بازار امروز  انگار همه چیز را با پول معاوضه کرده‌اند و منظره عشق و هنر  را باید از دوردست ها سراغ گرفت اما من احساس می‌کنم با همراهی گروهم و به همان شیوه سنتی همچنان می‌توانم در عرصه اجرا در موسیقی حضور داشته باشم و با دستان خالی در مقام تهیه‌کننده هم ظاهر شوم.

خواننده قطعه «ناجی» در پایان گفت: من نمی‌توانم به مخاطبانم و تمام کسانی که از چرخه موجود در هنر موسیقی نان می‌خورند خیانت کنم. آمده‌ام تا این مسیر هر چند به سختی طی شود چرا که عشق میان مخاطبان ایلیا و اعضای این گروه ماناست و در درجه اول اهمیت قرار دارد.

در شب برگزاری کنسرت، گروه ایلیا برای اولین بار سی‌دی آلبوم «دیده بیدار» را که تا پیش از این به صورت فیزیکی منتشر نشده بود، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

در کنسرت۲۰ آذر علاوه بر فرمان فتحعلیان که خواننده، نوازنده گیتار و سرپرست گروه ایلیا است، شهرام پورمیامین (درامز)، حسین حاجیلویی(فلوت)، درشن آناند(طبلا)، ژوبین کلهر(کمان و کمانچه)، فرزاد رضایی(گیتار الکتریک)، مهدی قاسمی(گیتار باس) و میلاد عباسی (دف) به عنوان نوازنده، گروه ایلیا را همراهی می‌کنند.

این کنسرت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ آذرماه در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه می روند. علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این اجرا به سایت  WWW.IRANCONCERT.COM   مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فتحعلیان: اهل خیانت نیستم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید