آخرین خبر

رونمایی از “تبریزیم” + عکس


آوای ایرانیان: پوستر پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با حضور استاندار آذربایجان شرقی مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای شهر و هنرمندان رونمایی شد.


به نقل گزارش آوای ایرانیان،، آیین رونمایی پوستر پنجمین جشنواره بین المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم پیش از ظهر سه شنبه در محل صحن شورای شهر تبریز برگزار و جشنواره وارد مرحله اجرایی شد.
جشنواره بین المللی نمایش خیابانی تبریزیم همزمان با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ میزبان مهمانان جهان اسلام در تبریز و معرف فرهنگ شهرمان خواهد بود.
این جشنواره با دارا بودن کوله باری از تجارب ادوار پیشین و با دلگرمی دلسوزان توانمند هنرهای نمایشی در شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی و سراسر کشور، با شرایط اعلام شده آماده دریافت آثار هنرمندان در بخشهای چهارگانه است و زمینه ساز توسعه فرهنگی شهر همزمان با سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
این پوستر توسط «جلال پیرمرزآباد» طراح و گرافیست خلاق تبریزی طراح شده است که در خاتمه مراسم با امضای مدیران و هنرمندان، بر حاشیه پوستر این حرکت ماندگار را دوام بخشیدند.
گفتنی است؛ پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم به عنوان حرکتی هنری و شهروندی، به شکل اختصاصی به بیان مسائل شهروندی و ویژگی های شهر سالم و شهروند خوب خواهد پرداخت تا زمینه ساز توسعه پایدار شهر تبریز و دیگر نقاط کشور را با مشارکت شهروندان و هنرمندان فراهم سازد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از “تبریزیم” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید