آخرین خبر

فاطمه معتمدآریا به فصل دوم “شهرزاد” می آید؟

آوای ایرانیان: فاطمه معتمد آریا به عنوان خواهر بزرگ آقا پس از مرگ برادر خود وارد مجموعه می شود تا به قدرت و ثروت برادر دست پیدا کند.

به گزارش آوای ایرانیان، در هفته جاری قسمت ۲۵ از سریال شهرزاد عرضه می شود و تنها سه قسمت دیگر باقی مانده تا فصل نخست این مجموعه تلویزیونی به پایان خود برسد.

بر اساس این گزارش، شنیده شده فاطمه معتمد آریا، به عنوان بازیگر جدید وارد فصل دوم شهرزاد شود. نکته دیگر اینکه همانگونه که قبلا هم رسانه ها و برخی از عوامل این مجموعه اشاره کرده اند مراحل پیش تولید فصل دوم این سریال آغاز شده است و قرار هم هست تا بازیگران تازه ای وارد این مجموعه شوند.

فیلمنامه فصل دوم مجموعه شهرزاد همانند فصل نخست آن توسط خانم نغمه ثمینی نوشته شده است. بر این اساس هم اکنون این نویسنده به همراه آقای حسن فتحی کارگردان در حال بازنویسی آن هستند.

بر اساس شنیده ها فصل دوم سریال شهرزاد پس از مرگ بزرگ آقا آغاز می شود و همه چیز به قباد می رسد. ولی عمه بلقیس که نقش آن را فاطمه معتمد آریا بازی می کند برای در اختیار گرفتن قدرت و ثروت برادر خود به تهران می آید.

ماجرای فصل  دوم ازجایی شروع می شود که بعد از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می رسد و اصلا او همه کاره دم ودستگاه دیوان سالار می شود اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که درکرمان زندگی می کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می آید.

نقش عمه بلقیس را در ا ین سریال قرار است فاطمه معتمد آریا بازی کند. کشمکش او با قباد برای به دست گرفتن قدرت بخشی از قصه فصل دوم است از طرف دیگر قباد در زمانی که قدرت را در دست دارد شرایطی را محیا می کند که فرهاد از ایران برود و مجبور شود درخارج از کشور زندگی خود را ادامه دهد.

همین بخش را از فصل دوم در یک کشور خارجی که احتمالا ارمنستان خواهد بود تصویر برداری می شود. گروه تولید سریال فصل دوم در تلاش هستند بلافاصله با پایان فصل اول، فصل دوم را کلید بزنند تا بتوانند توزیع آن را از نیمه دوم سال آغاز کنند.

 

از سوی دیگر نیز شنیده های حاکی است، تهیه کنندگان شهرزاد در  تلاشند تا با ادامه مذاکران خود بتوانند با محسن چاوشی بر ساخت موسیقی فصل دوم شهرزاد نیز به توافق برسند ، مسئله ای که تاکنون به به سرانجام نرسیده است.

گفتنی است، فصل دوم سریال شهرزاد ظاهرا بناست در ۲۶ قسمت تهیه شده و به بازار بیاید.

 

منابع: نسیم و آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فاطمه معتمدآریا به فصل دوم “شهرزاد” می آید؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید