آخرین خبر

خواننده مشهور ایرانی با گربه اش روی استیج رفت!! + عکس

آوای ایرانیان: شب گذشته کنسرت مهدی مدرس در سالن کنسرت مجموعه اریکه ایرانیان طی دو سانس برگزار شد. آغاز  این کنسرت با ورود اعضای ارکستر به روی صحنه رقم خورد. سپس مهدی مدرس با گیتاری زیبایى که نورانى شده بود و از بالاى آن دود قرمزى بیرون مى آمد وارد شد. او اجرایش را با قطعه «عشق است» و همراه با شور حرارت بسیاری آغاز کرد. بعد از اجرای قطعه آغازین، مهدی مدرس به سلام و احوال پرسی با حاضران پرداخت و از حضورشان قدرانی نمود.

در ادامه پس از اجراى قطعه احساسى «دوستم ندارى» که با همراهى تعدادى از نوازنده ها  اجرا شد، پرکاشن و درامز به اجراى تکنوازى پرداختند و مهدى مدرس از صحنه بیرون رفت و پس از دقایقى در کمال تعجب تماشاگران ، با گربه پرشین زیبایى که در بغل گرفته بود به روى صحنه بازگشت و گفت در این جهان همه موجودات حق زندگى دارند ، بیایین با حیوانات مهربان باشیم و آزارشون ندیم ، که مورد تشویق بسیار تماشاگران قرار گرفت .

در مجموع مهدی مدرس پانزده قطعه برای اجرای کنسرتش ارائه کرد. «نرو»، «احساس»، «خوابم نمی بره»،  «بعد تو»، «خداحافظی»،از دیگر قطعات اجرایی این شب بودند.

اعضای گروه  کنسرت مهدی مدرس را علی تار ثبوت(درامرز)، مجید کاشانیان(پیانو)، علیرضا بابایى(کیبورد)، سعید علیرضایی(گیتار باس)، وحید بهروان(گیتار کلاسیک)، محسن مهاجر(هارمونیکا)، سعید مروتی(ویولن)، فرهاد بهبهانی(گیتار الکترونیک)، بردیا یادگاری(پرکاشن) و پریسا دلفانى (همخوان) تشکیل می دادند.

ناصر زینلى، هومن سزاوار، سوگل طهماسبى، علیرضا امینى ( کارگردان سینما )، نریمان، هادى ساعی، مهروز ساعى، حمید قلیپور، رضا اسماعیلی، محمد حاتمی از مهمانان این کنسرت بودند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده مشهور ایرانی با گربه اش روی استیج رفت!! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید