آخرین خبر

آزاد: سالن زندان با کیفیت‌تر از تالار رودکی بود

آوای ایرانیان: داوود آزاد در زندان اصفهان و برای زندانی‌ها آواز خواند.

به گزارش آوای ایرانیان: این نوازنده و خواننده درباره اجرا در زندان دستگرد اصفهان با بیان این‌که اجرا در زندان تجربه جدیدی برای من بود، اظهار کرد: این اجرا باعث خوشحالی زندانیان و تأثیرگذاری مثبت بر روحیه آن‌ها شد.

او همچنین با اشاره به کنسرتی که در تالار رودکی اصفهان برگزار کرد، توضیح داد: سالن اجرای موسیقی در شب اول، استاندارد نبود و از لحاظ تکنیکی مشکلاتی وجود داشت؛ اما سالن زندان، بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر بود و ویژگی‌های خاصی در این اجرا وجود داشت.

این هنرمند موسیقی سنتی ایرانی به واکنش زندانیان اشاره کرد و گفت: در پایان اجرا، یکی از زندانیان برای من قطعه‌ای درباره عشق را خواند. من به او گفتم، برخی هستند که در بیرون از زندان‌اند، اما در زندانِ بی‌عشقی، بی‌مهری و بی‌محبتی هستند و خلاص شدن از آن زندان بسیار سخت‌تر از این زندان است.

آزاد با اظهار علاقه نسبت به اجرای دوباره کنسرت در زندان، بیان کرد: امیدوارم همه بتوانیم با عشق و محبت در کنار یکدیگر زندگی کنیم. در غیر این صورت مجبوریم در زندان و بند گرفتار باشیم و از آن زجر بکشیم.

وی با بیان این‌که کارهای خیریه باعث ایجاد حس خوب می‌شود، افزود: حدود دوماه پیش، کنسرتی را به نفع کودکان مکزیک در لندن اجرا کردم و در چند روز آینده نیز قرار است یک کنسرت در تورنتو برای کهریزک داشته باشم.
منبع: ایسنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آزاد: سالن زندان با کیفیت‌تر از تالار رودکی بود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید