آخرین خبر

واکنش سلبریتی ها به زلزله تهران + تصاویر

آوای ایرانیان: ساعت ۲۳:۲۷ چهارشنبه شب ۲۹ آذرماه ۹۶ تهران با زلزله ای نسبتا شدید لرزید. این زلزله دراستانهای البرز و قم همچنین در بخش هایی از قزوین ، گیلان و استان مرکزی نیز احساس شد. مرکز لرزه نگاری کشور مرکز این زلزله را مرز استانهای تهران و البرز – حوالی ملارد(تهران) و قدرت آن را ۵٫۲ ریشتر اعلام کرده است.زلزله شب گذشته تهران

زلزله شب گذشته تهران صفحه شخصی چهره ها

در پی وقوع زلزله شب گذشته تهران هنرمندان با انتشار پست هایی مردم را به آرامش فراخواندند.

واکنش اینستاگرامی هنرمندان به زلزله شب گذشته تهران

زلزله شب گذشته تهران

واکنش شقایق فراهانی به زلزله شب گذشته تهران

شقایق فراهانی با انتشار این عکس نوشت:قبل از زلزله …….


زلزله شب گذشته تهران

واکنش بنیامین بهادری به زلزله شب گذشته تهران

بنیامین بهادری نوشت:شهر من من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش از پس شیشه تو را می بینم که گرفتی مرا در بر خویش من وضو با نفس خیال تو می گیرم و تو را می خوانم و به شوق فردا که تو را خواهم دید چشم به راه می مانم تن من پاره ای از آن تن توست و قشنگ ترین شبای پُر ستاره شب توست ٢٣١- دیشب تهران لرزید دل عزیزانم ترسید قلب من هم همین طور از راه دور آدم نگران تر میشه همش به خودم می گم من چرا نیستم؟ چرا نیستم پیش #پدرم_مادرم_خانواده ام_رفیقام_همسایه_ها_و_همه_همشهری_ها ٢٣٢- آدم یه جور عذاب وجدان می گیره که دوره، این که نیست. خدایا زودتر این دو سه روز لعنتی رو بگذرون دیگه می خوام برم می خوام برم شهر خودم می خوام برم تهران الان بیشتر از همیشه بهش احتیاج دارم به همه چیزش #هواش_ترافیکش_زلزله_اش خدایا شهر من و مردمش خیلی عزیزن خدایا مراقبشون باش ٢٣٣- آتشفشانیه فورانیه طوفانیه عصبانیه میگن قیامت که میشه همه چی به هم می ریزه زمین با همه وجود طغیان می کنه زلزله، آتشفشان، طوفان وحوادث وحشتناک و غیرقابل کنترل.. میگن اینقدر عمق فاجعه بزرگه که آدما از هم فرار می کنند میگن حتی مادران هم از شدت ترس بچه هاشونو رها می کنن تا خودشون رو نجات بدن # ولی من ایمان دارم تو اون زمان ترسناک حتی وسط اون همه هرج و مرج و بلبشو باز هنوز یه عده عاشق هستند که بی خیال ترس و حادثه، فقط دارن دنبال عشق خودشون می گردن به به اونا دیگه چه حالی دارن! #هی_عشق_من_عشق_من_هی_عاشق_من_میشی_پس_کی؟


 زلزله شب گذشته تهران

واکنش المیرا شریفی مقدم به زلزله شب گذشته تهران

گوینده شبکه خبر پس از زلزله تهران با انتشار عکسی در کنار فرزندش در اینستاگرامش نوشت:«درکنار مردم خوب تهران ، در پارک نگران نباشید.»


 زلزله شب گذشته تهران

واکنش روناک یونسی به زلزله شب گذشته تهران

روناک یونسی با انتشار این عکس نوشت:خدایا همه را در پناه خودت حفظ کن. آمین


زلزله شب گذشته تهران

واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله شب گذشته تهران

الهام پاوه نژاد با انتشار این عکس نوشت :کیف پول و مدارک/ موبایل با شارژر نزدیکتون باشه/ در خانه قفل نماند/ شیرهای گاز را ببندین اطفا…..  استرس و ترافیک ایجاد کردن خطرناک تر هست.


زلزله شب گذشته تهران

واکنش متین ستوده به زلزله شب گذشته تهران

متین ستوده با انتشار این آیه از قرآن نوشت:الهی به امید تو…


زلزله شب گذشته تهران

واکنش احمد ایراندوست به زلزله شب گذشته تهران

احمد ایراندوست با انتشار این عکس نوشت :یلدا یک شب جلوتر …..امشب برای ما طولانی ترین شب خواهد بود …عزیزان امشب را به هوش باشید و در پارک ها بمانید …گسل اشتهارد فعال شده مواظب باشید ..خدا با ماست…


زلزله شب گذشته تهران

واکنش آرام جعفری به زلزله شب گذشته تهران


 زلزله شب گذشته تهران

واکنش فضه سادات حسینی به زلزله شب گذشته تهران


 زلزله شب گذشته تهران

واکنش رامبد جوان به زلزله شب گذشته تهران

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش سلبریتی ها به زلزله تهران + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید