آخرین خبر

حسین علیزاده همراه با حمید قنبری در کرمانشاه روی صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: ممنوعیت یک ماهه پزشکان برای برگزاری اجرای صحنه محمد معتمدی، برنامه کنسرت گروه هم‌آوایان که قرار بود در شهر کرمانشاه روی صحنه بروند را تغییر داد و حسین علیزاده در این شهر به اجرای دونوازی با حمید قنبری خواهد پرداخت.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی چند روز بعد بازگشت از تور اروپا و آمریکا به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و پزشکان برای خواننده گروه هم‌آوایان یک ماه استراحت تجویز کرده و در عین حال اجازه برگزاری کنسرت به او نداده‌اند.

بر همین اساس برنامه کنسرت گروه هم‌آوایان که قرار بود در شهر کرمانشاه روی صحنه بروند، تغییر کرد و حسین علیزاده سرپرست این گروه در این شهر به اجرای دونوازی با حمید قنبری خواهد پرداخت.

حمید قنبری تنبک نواز شناخته شده موسیقی ایران است که اسفندماه سال گذشته آلبوم «دردام ریتم» را با نگاهی متفاوت به قابلیت‌های سازهای کوبه‌ای ایرانی، منتشر کرد.

کنسرت دونوازی حسین علیزاده و حمید قنبری روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. بلیت‌های این اجرا از ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حسین علیزاده همراه با حمید قنبری در کرمانشاه روی صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید