آخرین خبر

سازهای موسیقی برای آزادی غزه کوک می شوند

 اولین دوره جشنواره «هنر آزادی‌بخش» در بخش سرودهای انقلابی و ضد امپریالیستی با محوریت هنرمندانی از گروه‌های مقاومت از اول تا ششم اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کیوان امجدیان دبیر این جشنواره توضیح داد: با توجه به در جریان بودن واقعه تاریخ‌ساز جنگ غزه و ضرورت نزدیک ساختن اذهان مردم کشورهای مختلف دنیا به این حماسه بزرگ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار، ایام ظهور حضرت ولیعصر (عج) فرصت مغتنمی برای برگزاری نخستین دوره این جشنواره است.

وی گفت: اگرچه برای برگزاری دور اول این جشنواره زمان بسیار کمی داریم اما با مساعدت و همیاری بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، کلید این کار که شاید بتوان آن را یک عملیات فرهنگی دانست زده شده است.

سازهای موسیقی برای آزادی غزه کوک می شوند

گروه‌های سرود، کر و فولکولور کشورهایی با سابقه ایستادگی در خط مقدم مقابله مبارزه با سلطه غربی در این جشنواره حاضر و پس از اجرای برنامه، آثار توسط جمعی از داوران حرفه‌ای از کشورهای مختلف دنیا مورد داوری قرار خواهد گرفت‌.

اختتامیه این جشنواره نیز پس از مشخص‌شدن نتایج داوری در آستانه نیمه شعبان و ظهور حضرت منجی (عج) برگزار خواهد شد.

در این جشنواره گروه‌های موسیقی کشورهایی مثل آفریقای جنوبی، الجزایر، اوگاندا، اندونزی، بلاروس، بوسنی هرزگوین، بولیوی، بنگلادش، پاکستان، تونس، سوریه، شیلی، چین، فلسطین، کوبا، روسیه، لبنان، لیبی، عراق، نیجر، نیجریه، مالی، نیکاراگوئه، ونزئلا، ویتنام، یمن ضمن رقابت با یکدیگر با هدف انتقال مفاهیمی چون مقاومت، آزادی و انسانیت برای رهایی غزه از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سازهای موسیقی برای آزادی غزه کوک می شوند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید