آخرین خبر

برپایی دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در تبریز

آوای ایرانیان: رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در سینما انقلاب تبریز خبر داد هفته فیلم از ۴دی الی ۶ دی ماه۹۶ در محل سینما انقلاب تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان آذربایجان شرقی رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در سینما انقلاب تبریز خبر داد: هفته فیلم فوق از ۴ دی الی ۶ دی ماه۹۶ در محل سینما انقلاب تبریز برگزار می شود. 

وی افزود: دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی با هدف پیشگیری، آموزش و ارتقاء سواد سلامت اجتماعی افراد جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگزاری  هنر در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد:  بهره‌گیری از ابزار هنر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و پرداخت درست و اصولی به یک موضوع در فیلم می تواند زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

محمدیان با تاکید بر اینکه بسیاری از سوژه‌های فیلم‌ها برگرفته از موضوعات و پدیده‌های اجتماعی است، تاکید کرد: ارائه راهکار مناسب از طریق فیلم برای معضلات و آسیب های اجتماعی می تواند نقش کلیدی در کاهش این آسیب ها داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی تبریز ۵۰ فیلم در ۳ موضوع آسیبهای اجتماعی، فولکلوریک و جنبی  اکران می شود.محمدیان افزود: از این تعداد ۳۵ فیلم در زمینه آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، خشونت، ضرب و جرح، فضای مجازی، مشروبات الکلی، افسردگی، خودکشی اکران می شود.

وی همچنین اضافه نمود: ۱۵ فیلم به صورت فولکلوریک و ۵ فیلم نیز در موضوعات جنبی اکران خواهد شد.همزمان با دومین هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در سینما انقلاب تبریز دایر خواهد شد و ساعات بازدید از نمایشگاه عکس نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ می باشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برپایی دومین هفته فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در تبریز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید