آخرین خبر

مهدی پاکدل: از همه مدیران زحمتکش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم!!!

آوای ایرانیان: مهدی پاکدل در واکنش به درخواست صداوسیما از سازنده «خانه کاغذی» برای حذف نام و تصویر حسین پاکدل از تیزر، می‌گوید بنده از همه مدیران زحمت‌کش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم که با درایت و اندیشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌کنند.

به گزارش آوای ایرانیان، مهدی پاکدل در واکنش به خبر شرط تلویزیون برای پخش تیزر فیلم سینمایی «خانه کاغذی» که حذف تصویر و نام حسین پاکدل از آن است در صفحه اینستاگرامش نوشت: «چند روزى است که صفحات مجازى دوستان و همکاران هنرمند و دیگر شبکه‌هاى خبرى اینترنتى، به خبر حذف نام و چهره حسین پاکدل از تیزر تبلیغاتى فیلم سینمایى «خانه کاغذى» توسط رسانه ملى واکنش نشان مى‌دهند.

مگر وظیفه تلویزیون و مدیران این رسانه عریض و طویل چیزى جز سرگرم کردن مردم است؟ مگر نباید با مدیریت و درایت مردم را پاى تلویزیون بنشانند تا بتوانند به خواسته‌ها و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برسند؟ مگر نباید مردم را به زندگى امیدوار کنند و آن‌ها را براى فردایى بهتر آماده کنند؟ مگر نباید چهره‌هاى شاخص و تاثیرگذار را از دیگران تفکیک کنند تا مخاطبین بتوانند از آن‌ها الگوبردارى کنند؟ مگر نباید با حمایت از صنعت و هنر، تولیدکنندگان وطنى و اهالى فرهنگ و هنر را براى تولید محصولات و آثار بهتر، تشویق نمایند؟ اصلا غیر از بخشیدن روح نشاط و سرزندگى در میان خانواده‌ها و اجتماع کار دیگرى هم دارند؟

 

پس چرا وقتى این مسئولیت‌هاى مهم و حیاتى را با یک حرکت مدبرانه و هوشمندانه بدون کمترین هزینه انجام مى‌دهند، این همه برخورد و واکنش نشان مى‌دهیم؟

اصلا چرا در طى این سال‌ها ما به این مدیریت هوشمند، عادت نمى‌کنیم؟ حسین پاکدل نه اولین کسى است که مورد عنایت مدیران تلویزیون قرار گرفته است نه آخرین. پس وقتى این عمل هر چند وقت یک بار تکرار مى‌شود، دیگر نباید اعتراض کنیم یا باعث حیرت‌مان شود.

بنده از همه مدیران زحمت‌کش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم که با درایت و اندیشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌کنند. سایه‌تون بر سر همه ما مستدام و پایدار باد.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهدی پاکدل: از همه مدیران زحمتکش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم!!!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید