آخرین خبر

گفتگو با منوچهر هادی: دلیل نفروختن فیلم‌هایت را پیدا کن!

آوای ایرانیان: منوچهر هادی در پاسخ به امیر آقایی گفت: «کمی خونسرد باش… دلیل نفروختن فیلم‌هایت را پیدا کن. من هم چندی پیش «کارگر ساده نیازمندیم» را ساختم و نفروخت ولی تقصیر را گردن دیگری نینداختم…»

به گزارش آوای ایرانیان، پس از آن که امیر آقایی به بهانه زادروز بهرام بیضایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بهرام جانِ بیضایی، استادِ نازنین، زادروزتان خجسته و مبارکمان باشد.

تن‌تان سالم و اندیشه‌تان تا ابد پویا، این جا اما هیچ جایتان خالی نیست، این جا «خالتور»ها می‌فروشند و «آینه‌بغل»‌ها. این جا هنوز بر مدار گیشه‌ایم و اندیشه نه. چه خوش گفت آن شاعرِ تبعیدی: سرزمینِ من جائیست، که نانِ شبم را ارزانی‌ام می‌دارد.»

منوچهر هادی کارگردان «آینه بغل» در گفتگو جواب داد: «فرهیخته گرامی، امیدوارم فیلم «آینه بغل» رو دیده باشی و اگر دیدی و بعد از آن این‌قدر بهم ریختی که در زادروز استاد گلایه من و فیلمم را به ایشان کردی از شما با احترام عذرخواهی می‌کنم.

شما که فیلم‌هایتان بر مدار اندیشه است چرا به مخاطب میلیونی و تفکر همکارت اینقدر واضح توهین می‌کنی. اینجا «فروشنده» و «ابد و یک روز»‌ها هم می‌فروشند و من می‌بینم و یاد می‌گیرم و لذت می‌برم. فیلم‌های وحید جلیلوند با بازی زیبا و حیرت‌انگیز شما را می‌بینم و لذت می‌برم بدون بغض. امیر آقایی، رفیق قدیمی، کمی خونسرد باش و با اندیشه درستی که از شما سراغ دارم مطلب بنویس. بدون توهین بدون قضاوت بدون بغض… دلیل نفروختن فیلم‌هایت را پیدا کن. من هم چندی پیش فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» را ساختم و نفروخت ولی تقصیر را گردن دیگری نینداختم و به اساتیدم گله نکردم.

همچنان دوستت دارم امیر جان و این مطلب و یادداشت احساسیت را به دل نمی‌گیرم ولی توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ‌گو باش. در آخر، زادروز استاد بهرام بیضایی را تبریک می‌گویم و به حق جایشان در سینما و تئاتر خالیست. اینجا همه هنرمندان و هنردوستان با احترام و با شعور رو در روی هم قرار می‌گیرند و برای سینمای گیشه احترام قائلند.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گفتگو با منوچهر هادی: دلیل نفروختن فیلم‌هایت را پیدا کن!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید