آخرین خبر

جشنواره 33 / نوازنده مطرح فرانسه راهی ایران می‌شود

 آوای ایرانیان: کمانو کچه نوازنده درامز از کشور فرانسه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، مانو کچه «Manu Katche» نوازنده درامز اهل کشور فرانسه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت. وی از جمله هنرمندانی است که هم در اجراهای زنده و هم در ضبط های استودیویی حضور فعالی دارد.

در توضیح فعالیت های این نوازنده فرانسوی آمده است: «او دنباله‌روی سبکی یکتا در نوازندگی‌است؛ آمیزه‌ای متمایز از ظرافت و قدرت که موسیقیدان‌ها و تهیه‌کنندگان همواره در پی آن هستند. کچه که نوازنده‌ درامز منتخب پیترگابریل است در اثر بسیار موفق او به نام «پُتک» بسیار اثرگذار بود و کانون گروه او در اجراهای زنده‌ اخیرش در تور جهانی «Back to front» است.

همکاری درازمدت کچه با استینگ یکی دیگر از جنبه‌های بارز فعالیت حرفه‌ای اوست؛ سبک متمایز او سهم چشمگیری در موفقیت بهترین اثر استینگ «مرد انگلیسی» در نیویورک داشته است. ضمن اینکه فعالیت وی در جایگاه آهنگساز و رهبر گروه، بخش‌ مهمی از فعالیت‌های حرفه‌ای اوست.

این هنرمند تاکنون شش آلبوم با نام خود منتشر کرده که با اقبال گسترده‌ جهانی روبرو شده‌است؛ ‌ مشخصه‌ اصلی موسیقی او ادراک در خلق درون‌مایه‌های دقیق، ‌ آهنگین و گیرا، جریان یکتا و حس‌وحال ژرف آن است. گواه نبوغ او این است که هر دو جنبه‌ هویت موسیقایی‌اش– به‌عنوان نوازنده‌ای بی‌نظیر و افسونگر صدا و آهنگساز و رهبر گروه مکمل یکدیگر است. در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، او ترکیب جدیدی از سه‌نوازی را تجربه می‌کند و در این سیاحت نوازنده‌ باس فرانسوی، ژروم ریگارد و نوازنده‌ گیتار، ‌ پاتریک منوگوییَن، ‌او را همراهی می‌کنند.»

کنسرت مانو کچه ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه در تالار وحدت تهران میزبان مخاطبان سی وسومین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جشنواره ۳۳ / نوازنده مطرح فرانسه راهی ایران می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید