آخرین خبر

“سد معبر” مقابل “خالتور”

آوای ایرانیان: با توجه به کاهش فروش فیلم‌ها در هفته جاری فیلم «سد معبر» در رده دوم جدول فروش قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان ، فروش فیلم های سینمایی در هفته جاری با افت زیادی به دلیل آلودگی هوا و آشوب‌های خیابانی روبرو شد . در این شرایط به گفته مدیر انجمن سینماداران در برخی از روزها فروش فیلم ها به افت ۷۰ درصدی نیز رسید . اما در این میان فیلم سینمایی «سدمعبر» در هفته اول نمایش به رتبه دوم جدول فروش رسید و با فروش ۲۵۵ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان در جایگاه بالای جدول قرار گرفت این فیلم در کل به فروش  ۲۶۰ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان رسید.

 

 

فیلم سینمایی «آینه بغل» در رتبه اول جدول فروش قرار دارد و با فروش ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان در رتبه اول جدول قرارداد و فاصله فروش این فیلم با فیلم رتبه دوم جدول بسیار زیاد است. این فیلم به فروش کل ۸ میلیاردو ۴ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خالتور» با فروش هفتگی ۲۱۵ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان در رتبه سوم جدول قرار داد و فروش کل فیلم به رقم ۶ میلیاردو  ۱۵۴ میلیون و ۱۷۷ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» با فروش هفتگی ۱۶۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان در رتبه چهارم جدول فروش فیلم قرار گرفته و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش هفتگی ۱۴۸میلیون و ۴۹۳ هزار تومان در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان رسید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““سد معبر” مقابل “خالتور””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید