آخرین خبر

گزارشی از کنسرتی فاخر با بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی

آوای ایرانیان: ارکستر سمفونیک تهران کنسرتی در تالار وزارت کشور برگزار کرد که قیمت بلیت‌هایش از ۱۰ هزار تومان آغاز می‌شد.

به گزارش آوای ایرانیان، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی کنسرتی برگزار کرد که از نظر قیمت بلیت‌ها بی سابقه بود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۱۰ هزار تومان شروع و تا ۹۰ هزار تومان ادامه داشت.

در روزگاری که برخی از خوانندگان و گروه‌های موسیقی در افزایش قیمت بلیت‌ها از هم سبقت می‌گیرند و گاهی این قیمت به ۲۰۰ هزار تومان و گاهی هم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد؛ فروش بخشی از بلیت‌های یک کنسرت؛ هرچند به تعداد محدود؛ به قیمت ۱۰ هزار تومان یک شاهکار است.

در کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در کنار بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی بخش زیادی از بلیت‌ها در رنج قیمتیِ ۲۰ و ۴۰ هزار تومان بودند. این قیمت‌ها هم در نوع خودش برای یک کنسرت، قیمت مناسبی است. همه‌ی این‌ها این امکان را برای علاقه مندان بسیاری فراهم می‌کند که بتوانند کنسرت ارکستر سمفونیک تهران را از نزدیک ببینند.

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور برگزار شد و تقریبا تمام ۳ هزار و ۵۰۰ صندلیِ این تالار پُر بود.

به هر روی تصمیم مسئولان بنیاد رودکی برای برگزاری کنسرتی در تالار وزارت کشور، آن هم با قیمت بلیت‌هایی از ۱۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان، باعث می‌شود که علاقه‌مندان بیشتری بتوانند از این کنسرت‌ها دیدن کنند. آنچه مُسلم است این که؛ بخش زیادی از علاقه‌مندان به موسیقیِ جدی، توان خرید بلیت‌هایی با قیمت ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ هزار تومان را ندارند.

ارکستر سمفونیک تهران در کنسرت چهارشنبه شب‌ش؛ «کارناوال حیوانات» اثر کامیل سن سان، «پیتر و گرگ» از سرگئی پروکفیف با روایت الهام جعفرنژاد، باروک فلامینگو برای ۴ هارپ، «ارکستر» اثر دبورا هانسون با تنظیم برای ۴ هارپ از فتانه شاهین، موسیقی فیلم «دور دنیا در ۸۰ روز» اثر ویکتور یانگ و «بر باد رفته» اثر ماکس اشتاینر را اجرا کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارشی از کنسرتی فاخر با بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید