آخرین خبر

به خاطر پدرم یک آلبوم موسیقی اصیل تولید میکنم

آوای ایرانیان: به خاطر پدرم یک آلبوم موسیقی اصیل تولید میکنم

مهدی یغمایی در “دوباره گوش کن” گفت:  باید موسیقی  پاپ را به جایی برسانیم که کنسرت‌هایش فقط برای تفریح کردن پر نشود و آثار ارائه شده یک محتوایی  برای مخاطب داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی  برنامه “دوباره گوش کن” ، مهدی یغمایی در برنامه موسیقایی “دوباره گوش کن” شبکه نسیم گفت: مداح  بودن پدرم خیلی تاثیرزیادی برخواننده شدن من داشت و خودم هم به سابقه مداحی خود افتخار می‌کنم .

وی افزود: پدرم به شدت اصرار دارد که من در ژانر موسیقی اصیل هم قدم بگذارم و شاید به خاطر دل پدرم هم که شده یک آلبوم موسیقی اصیل تولید کنم و به ایشان تقدیم کنم.

یغمایی در ادامه در خصوص شرایط موسیقی پاپ گفت: در مجموع حال موسیقی پاپ، خیلی خوب نیست، موسیقی پاپ یک مقدار از هارمونی فاصله گرفته و به سمت موسیقی الکترونیک و موسیقی ریتم محور رفته است و در واقعا  موسیقی پاپ از موسیقی کلام محور تا حدودی دور شده است  که  این مسئله خیلی خوشایند نیست.

وی گفت: همه سبک‌های موسیقی باید عرضه شود و مخاطبان نیز آزادانه انتخاب کنند اما متاسفانه در موسیقی پاپ، موسیقی متفکر کم شده  و شاید من هم کارهای از این دست داشته ام که مسلما به خاطر شرایط بازار کار بوده است.

وی ادامه داد:  باید موسیقی  پاپ را به جایی برسانیم که کنسرت‌هایش فقط برای تفریح کردن پر نشود و آثار ارائه شده یک محتوایی  برای مخاطب داشته باشد، اینکه در کنسرتها ، دست و جیغ و هورا بکشیم، هیچ ایرادی نداره اما باید آن آثاری که می توان در خلوت هم با آرامش گوش کرد در کنسرت ها ارائه شود.

وی تصریح کرد: باید با کارهایی که میشود به آن استناد کرد به عنوان یک شناسنامه آن  ارائه کرد تا بدین وسیله کنسرت را پر کنیم، البته موسیقی پاپ یک موسیقی مردمی است و باید ببینیم مردم چه میخواهند اما سوق دادن سلیقه مردم به سمت موسیقی فاخرتر پاپ زمان می‌برد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “به خاطر پدرم یک آلبوم موسیقی اصیل تولید میکنم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید