آخرین خبر

گلریز: مسئولین باید بودجه قابل توجهی برای تولید سرود‌های ملی و میهنی اختصاص دهند

آوای ایرانیان: امین کدخدایی، « محمد گلریز » می گوید سرودهای ملی باید بیشتر تولید شود و رادیو و تلویزیون می توانند در برنامه های خود بیشتر این سرودها را پخش کنند و خوانندگان باید بیشتر آثار ملی و میهنی ارائه دهند تا این نوع موسیقی بیشتر شنیده شود.
محمد گلریز خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: به نظر من سرودهای ملی باید بیشتر تولید شود و رادیو و تلویزیون می توانند در برنامه های خود بیشتر این سرودها را پخش کنند و خوانندگان باید بیشتر آثار ملی و میهنی ارائه دهند تا این نوع موسیقی به خوبی شنیده شود و به گوش مخاطبان برسد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در چند سال اخیر اکثرا موسیقی پاپ تولید می شود و موسیقی های دیگر کمتر ارائه می گردد. واقعا دلیل این موضوع را نمی دانم و در بیشتر جلسات درباره این موضوع صحبت کرده ام ولی به نتیجه گیری درستی نرسیده ایم.
این هنرمند افزود: مسئولین و نهادهای دولتی باید بودجه بیشتری را به تولید سرودهای ملی و میهنی اختصاص دهند و هنرمندان را تشویق کنند تا در این حوزه بتوانیم پیشرفت کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: زمانیکه برای انتشار هر اثر موسیقی تفکر و هزینه شود می تواند اثر گذاری بیشتری داشته باشد، پس مسئولین فرهنگی باید در این زمینه جلساتی برگزار کنند و با حضور هنرمندان برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت برای موسیقی داشته باشند.
این خواننده در پایان گفت: من همیشه سعی کردم آثاری تولید کنم که بیانگر قدرت ایران و اتحاد ملی باشد تا این آثار ملی و میهنی پایه گذار یک جریان فرهنگی باشد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گلریز: مسئولین باید بودجه قابل توجهی برای تولید سرود‌های ملی و میهنی اختصاص دهند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید