آخرین خبر

بیش از ۹۱ هزار هنرکارت صادر شد

به گزارش آوای ایرانیان حیدر مرادی امروز، یکشنبه هفتم مرداد گفت: صندوق اعتباری هنر مصمم است تا ضمن ارائه خدمات و تسهیلات بهتر و بیشتر به اعضا، افزایش سطح رضایتمندی خانواده فرهنگ و هنر را نیز فراهم کرده و گام های موثری در جهت بهره مندی اعضاء از حقوق واقعی آنها را فراهم کند.

وی با اشاره به تأکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر تلاش، پیگیری و رایزنی برای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر و بهتر به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی سراسر کشور دارای هنرکارت، هدف از ایجاد و پایه گذاری این شرکت را ایجاد بستری برای یکپارچه سازی خدمات ارائه شده توسط صندوق اعتباری هنر با ارائه کارت هویتی و شناسایی (هنرکارت) به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت در سراسر کشور عنوان کرد.

صدور بیش از ۲۸هزار هنرکارت از مهر۱۴۰۰ تاکنون

مدیر عامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) اظهار داشت: همزمان با افزایش تعداد هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر، شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) نیز، همگام با این صندوق، بیش از ۲۸ هزار هنرکارت از مهر ماه ۱۴۰۰ تاکنون صادر و برای اعضا ارسال شده است.

هنر کارت

مرادی با اشاره به سیر و روند رو به رشد افزایش جمعیت اعضای متقاضی گفت: در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲ برای بیش از چهار هزار نفر هنرکارت صادر و بالغ بر ۷۰۰ نفر نیز در مرحله چاپ و صدور هنرکارت هستند.

تأکید صندوق اعتباری هنر بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به اعضاء

وی با توجه به اتخاذ سیاست‌های جدید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر استفاده از بستر هنرکارت برای ارائه خدمات به جامعه فرهنگ و هنر کشور، طی تغییرات مدیریتی گفت: هدف اصلی این شرکت صرفاً از صدور هنرکارت به ارائه خدمات ویژه همزمان با صدور هنرکارت برای تمامی هنرمندان عضو صندوق بوده است.

مرادی از فعال‌سازی خدمات ایران کارت بانک آینده بر روی هنرکارت‌ها خبر داد و گفت: براساس توافق به عمل آمده بیش از هزار و ۵۰۰ فروشگاه در سراسر کشور بنا به سطح کارت افراد دارای هنرکارت با خرید خود از فروشگاه های فوق، هر دوشنبه بین ۱۰ تا ۵۰ درصد بازگشت نقدی برای آنها لحاظ شده و به کارت افراد واریز می‌ شود.

ایجاد زیرساخت قوی و متناسب با نیاز هنرمندان

وی همچنین ایجاد زیرساخت قوی و متناسب با نیاز هنرمندان، ارائه خدمات با نرخ و شرایط پرداخت ویژه توسط شرکت‌های خدمات درمانی و تفریحی مانند بیمه دندانپزشکی، آزمایشگاهی درمنزل و هتل‌های ایرانگردی را از دیگر خدمات و ارائه تسهیلات از سوی هنرکارت صندوق اعتباری هنر برشمرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بیش از ۹۱ هزار هنرکارت صادر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید