آخرین خبر

برگزاری نشست ادبی شرح و تفسیر غزلیات حافظ در فرهنگسرای عطار نیشابوری

به گزارش آوای ایرانیان در نشست ادبی ” امروز با حافظ ” به تحلیل و بررسی غزلیات حافظ پرداخته خواهد شد. در این نشست با حضور کارشناس برنامه کورس احمدی و علاقمندان به شعر و ادب پارسی ، سعی خواهد شد تا به فهم عمیق از پیام‌های شعر حافظ دست یافته و با استفاده از دانش و فهم خود، به تبادل نظر و بحث درباره مفاهیم و عوامل مختلف شعر حافظ پرداخته شود.

تفسیر غزل‌های حافظ بسیار پژوهیدۀ پژوهشگران و دانشمندان بوده است. هر غزل در خود دارای چندین مفهوم و تفسیر است و هر فرد می‌تواند بر اساس تجربه و دیدگاه خود، آن را به نحوی تفسیر کند. اما در کل، می‌توان گفت که غزل‌های حافظ درباره عشق بی‌قید و شرط به خدا، عشق عمیق به طبیعت و جهان، عشق به دیگران و همچنین درک عمیق از زندگی و معنای آن صحبت می‌کنند.

غزلیات حافظ، مجموعه‌ای از شعرهای عاشقانه و سنتی است که توسط شاعر بزرگ ایرانی، خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی نوشته شده است. این مجموعه شامل حدود ۵۰۰ غزل است که به طور گسترده در ایران و مناطق دیگر جهان خوانده و تحسین شده است.

علاقمندان جهت شرکت رایگان در این برنامه می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس حاصل نمایند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری نشست ادبی شرح و تفسیر غزلیات حافظ در فرهنگسرای عطار نیشابوری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید