آخرین خبر

نوربخش: بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر شفاف‌سازی می‌شود!

آوای ایرانیان: رییس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید به زودی در مورد بخش‌های اجرایی، محتوایی، مالی و جایزه این جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، حمیدرضا نوربخش، رییس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: خوشبختانه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر هم برگزار شد و دوستان ما در ستاد جشنواره، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان عزیزمان خیلی همکاری کردند و در مجموع یک همدلی و همراهی در همه بخش‌ها وجود داشت.

وی در خصوص نظم برگزاری اجرا‌های جشنواره بیان کرد: به روی صحنه بردن بیش از ۹۰ اجرا در ده شب بدون هیچ مسئله و حاشیه‌ای کار شاهکاری است و این مرهون همکاری همه دوستان عزیز است، هم دوستان بخش اجرایی، هم هنرمندان عزیز و هم مردم.

نوربخش که قبل از برگزاری جشنواره گفته بود که منش و رفتار من اتاق شیشه‌ای است، در این مورد توضیح داد: به زودی در همه بخش‌ها به جمع‌بندی می‌رسیم و من نشستی در مورد شفاف‌سازی بخش‌های مختلف برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با رسانه‌ها خواهم داشت.

رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در پایان گفت: طی نشستی همه بخش‌های جشنواره موسیقی فجر اعم از اجرایی، محتوایی، مالی و جایزه را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از ۲۰ دی تا ۳۰ دی در ۶ سالن مختلف شهر تهران برگزار شد و شب گذشته با برگزاری آیین اختتامیه رسماً به کار خود خاتمه داد.

هنرآنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نوربخش: بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر شفاف‌سازی می‌شود!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید