آخرین خبر

بازخوانی تکنیک‌های همدلی در «مثبت کام شیرین»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «کام شیرین» شنبه ۱۷ تیر با موضوع «همدلی در زندگی مشترک و تکنیک‌های رسیدن به آن»، روانه آنتن شد و امروز در برنامه «مثبت کام شیرین»، به مرور این روش‌ها و بیان شیوه‌های جدید برای رسیدن به همدلی پرداخته خواهد شد.

علی صدرا متخصص مهارت‌های زندگی، به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد و عناصر سازنده همدلی یعنی شناخت احساسات یکدیگر، تعریف درست از آنها و حمایت عاطفی را مورد بازخوانی قرار می‌دهد. در ادامه، به سؤالات مخاطبان پیرامون همدلی در زندگی مشترک پاسخ داده می‌شود.

«کافه هفت ساله‌ها» از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوجین درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد و در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع برنامه معرفی می‌شود. همچنین به پیامک‌های مخاطبان پیرامون موضوع برنامه هم اشاره خواهد شد.

برنامه «مثبت کام شیرین» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، یکشنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو پخش شده و بازپخش آن هم روز بعد ساعت‌ ۱۰:۵۰ است.

مخاطبان برنامه «کام شیرین» و «مثبت کام شیرین» می‌توانند سؤالات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۰۲۱۷ با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازخوانی تکنیک‌های همدلی در «مثبت کام شیرین»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید