آخرین خبر

تمامی کنسرت ها روز بیست و ششم مهرماه لغو شد

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام عزای عمومی و ابراز همدردی با مردم غزه اجراهای صحنه‌ای موسیقی امروز برگزار نمی‌شود.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ابراز همدردی و همدلی جامعه هنری با مردم مصیب زده فلسطین، اعلام می‌کند اجراهای صحنه‌ای موسیقی (کنسرت) امروز چهارشنبه مورخ ۲۶ مهر ماه در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

«حملات بی رحمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل به مردم بی دفاع و مظلوم غزه دل هر انسان آزادیخواه و حق طلبی را می‌آزارد. حمله دیشب این رژیم خون ریز به بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیش از هزار زن و کودک مظلوم فلسطینی عواطف انسانی در سراسر دنیا را جریحه‌دار کرده است.

بر این اساس و با توجه به اعلام عزای عمومی از سوی دولت محترم، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز همدردی و همدلی جامعه هنری با مردم مصیب زده فلسطین، اعلام می‌کند اجراهای صحنه‌ای موسیقی (کنسرت) امروز چهارشنبه مورخ ۲۶ مهر ماه در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

سایت‌های فروش بلیت با اطلاع رسانی به مخاطبان آنها را در جریان قرار دهند و برگزارکنندگان اجراهای صحنه‌ای با تعیین تاریخ جایگزین، پذیرای علاقه مندان باشند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمامی کنسرت ها روز بیست و ششم مهرماه لغو شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید