آخرین خبر

بازگشت چارتار پس از یک دوره خانه نشینی

آوای ایرانیان: گروه چارتار پس از انتشار آلبوم «دریا کجاست» در روزهای اخیر، طی چهار شب نیز در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.

 به گزارش آوای ایرانیان، گروه چارتار که پس از دو سال به تازگی آلبوم تازه‌ای منتشر کرده،‌ طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن در چهار سانس در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود و به اجرای قطعاتی از سه آلبوم خود می‌پردازد.

گروه «چارتار» طی چند سال فعالیت خود توانسته به صورت منظم هر دو سال، یک آلبوم به بازار عرضه کرده است؛ آلبوم «دریا کجاست» شامل ده قطعه با نام‌های «آغوش»، «دور»، «هجرت»، «دریا کجاست»، «برگرد»، «بنویس»، «غروب»، «تردید رفتن»، «چشم بی برابر» و «خلق» است و پیش از این، قطعه «بنویس» به صورت تک‌آهنگی از این گروه منتشر شده بود.

قطعات این آلبوم در استودیو شخصی «چارتار» و همچنین استودیو صبا ضبط شده‌اند و میکس و مسترینگ آن هم بر عهده آرش پاکزاد بوده است. رضا عسگرزاده به عنوان نوازنده دودوک و آیدین ترکیان هم به عنوان نوازنده کمانچه در کنار اعضای گروه «چهارتار» یعنی آرش فتحی (آهنگساز)، احسان حائری (شاعر)، آیین احمدی‌فر (تنظیم‌کننده) و آرمان گرشاسبی (خواننده) حضور داشته‌اند.

آنها در جلد آلبوم خود نوشته‌اند: «چارتار پرسه آوایی است به امید هیچ سرگذشت لحظه‌هایی شبیه به هم از ترس گرفته تا امید، از شک گرفته تا باور (باوری که کم سراغ از ما گرفت) طنینی و آوایی، شعری و شعوری، رقصی و عبوری، اول هر ترانه زاده می‌شویم و آخرش زاینده… چند وقتی هست این شده رسم ما، پیدا شدن…»

کنسرت چارتار در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نوزدهم و بیستم بهمن‌ماه در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد و به تهیه‌کنندگی سامانه ایران کنسرت برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازگشت چارتار پس از یک دوره خانه نشینی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید