آخرین خبر

از کنایه‌های اکبر عبدی به برخی فیلم‌ها تا تذکر آقای مجری به هنرمندان

به گزارش آوای ایرانیان، شب گذشته افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران برگزار شد. در همان ابتدای برنامه ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و احسان کرمی مجری برنامه به قول خودمان سوتی دادند و بعد از سه سال جدایی بخش بین الملل ازجشنواره فیلم فجر این جشنواه را بین المللی خطاب کردند.

احسان کرمی جزو مجریان توانمند این عرصه است. او همواره با طنازی و شوخی‌هایی که انجام می‌دهد باعث می‌شود، برنامه برای تماشاگرکسالت بار نشود.

شب گذشته با شوخی‌ای که این مجری با نام فیلم سینمایی «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا انجام داد با واکنش‌هایی مواجه شد که بعد از آن روی سن ابراز کرد: قصد بی احترامی نداشته و ممکن است با سایر فیلم‌ها نیز شوخی کند.

تلاش سینماگران برای جمع کردن بساط غصه از کرمانشاه

احسان کرمی درابتدای برنامه از اتفاقات ناگوار این چند ماهه یاد کرد، مخصوصا چادر نشینان زلزله کرمانشاه که کودکانشان در سرما زیر چادر جان می‌دهند. کرمی قراری با اهالی سینما گذاشت تا بتوانند طی این ۱۰ روز از جشنواره فیلم فجر در دهه فجر یک سوم باقی مانده از چادر نشینان را سامان دهند.

در میانه راه هنرمندان حاضر در سالن از روی صندلی‌ها نیم خیز می‌شدند تا به اکران‌های مردمی برسند که با تذکر جدی مجری مواجه شدند.

از زیباترین لحظات مراسم افتتاحیه، بزرگداشت منوچهر اسماعیلی و اکبر عبدی تعلق بود. لحظاتی احساسی در بزرگداشت اسماعیلی رخ داد و جمعیت حاضر به دلیل هنرنمایی‌های وی در این سال‌ها درعرصه دوبله دقایق قابل توجهی را ایستاده تشویق کردند و اشک‌ها تاب استاد را گرفت، تا جایی که روی سن نتوانست بایستد و در ابتدای سخنانش گفت: «سال‌ها در ابتدای فیلم هایم به شما سلام کردم و امروز شما جواب سلام مرا دادید»

در بخش نکوداشت اکبرعبدی مخاطبان با فیلمی شیرین و جذاب از وی روبرو شدند. این فیلم را مجید توکلی ساخته بود شاید فیلمساز خیلی کار سختی نداشت، زیرا عبدی طنازی خود را دارد فقط کافی است دوربین روشن شود و از او بخواهند مقابل دوربین بنشیند و هروقت صلاح دانست حرف بزند.

اکبر عبدی جدای از مزاح و شوخی‌هایی که با اهالی سینما و سلبریتی‌ها و حتی همسرش داشت نکات بسیار قابل توجهی را یاد آور شد مثلا اینکه «از مردم ممنونیم که خرج ما سینمایی‌ها را می‌دهند و فیلم‌های در پیت ما را نگاه می‌کنند» در جایی دیگر گفت: «روز روشن خرجی خود را از جیب مردم در میاریم و می‌خوریم آن هم یواشکی و این کار خیلی کار زشتی است»

اولین روز از جشنواره فیلم فجر بدون حاشیه بود شاید تنها اتفاقاتی که کمی سر و صدا کرد صحبت‌های اکبر عبدی و شوخی احسان کرمی بود که با واکنش‌هایی مواجه شد.

این مراسم بی حاشیه پیش رفت درواقع شاید نداشتن حاشیه به این دلیل است که اولین روز از جشنواره بود باید منتظر بود و تا پایان جشنواره دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از کنایه‌های اکبر عبدی به برخی فیلم‌ها تا تذکر آقای مجری به هنرمندان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید