آخرین خبر

شانزلیزه فرزاد فرزین، شب عید می‌ آید

آوای ایرانیان: جدیدترین کنسرت خواننده «تابستونه» در حالی در تهران روی صحنه رفت که این هنرمند از انتشار جدیدترین آلبومش در اسفندماه امسال خبر داد.

فرزاد فرزین در جدیدترین کنسرت خود که در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار شد از انتشار آلبوم «شانزلیزه» که جدیدترین آلبوم این خواننده به حساب می‌آید در اوایل اسفندماه پیش رو خبر داد و اعلام کرد که دراین آلبوم سعی کرده بهترین قطعات جدیدی که در این سالها تولید کرده را بگنجاند.

فرزین در کنسرت دی ماه خود قطعاتی چون روزهای تاریک، بچه، عاشقانه، اقیانوس، خدا منو ببین، ماه عسل، بیا بیا، دیوونه، برگرد و… را با ارکسترش روی صحنه برد و ابتدای کنسرت این خواننده نیز اینگونه بود که در ابتدا تصاویری از سایه فرزاد فرزین روی صحنه پخش شد و سپس بازیگریانی که روی صحنه بودند با انجام حرکات نمایشی و پرفورمنسی جالب، حضور این خواننده را روی صحنه اعلام کردند.

اعضای ارکستر «شوک» به سرپرستی فرزاد فرزین و رهبری مهران خیلی را نوازندگانی چون احمد امین پور – پرکاشن، مهرداد معافی – گیتار آکوستیک، سینا پرتوی – درامز، هومن صلاحی – گیتار بیس، جمال چلبیانی – ویلن، محمد شاکر – کیبورد و یاشار خسروی – ساکسفون تشکیل می‌دادند.

همچنین علی ثابت به عنوان مدیر برنامه‌های فرزاد فرزین گروه رادر سالن همراهی می‌کرد.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی در تهران روی صحنه رفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شانزلیزه فرزاد فرزین، شب عید می‌ آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید